FINALLY!

Sådär. Ca 10 timmar senare var städningen av mitt rum klar :P
Okej då, jag har duschat o käkat kvällsmat också :)
Duschade eeextra länge, gjorde hårinpackning, peelade hela kroppen o smörjde in mig från topp till tå efteråt, känner mig skitfräsch nu så det ska bli underbart att krypa ner i en nybäddad säng i ett nystädat rum sen :)
Älskling har precis kommit hem från jobbet också (jag vet, sjukt att åka till jobbet 7 på morgonen o inte få komma hem förrän sent på kvällen!), så han duschar osv nu o sen ska vi krypa ned tillsammans :D Myyyys!
Har inte så mycket mer att skriva faktiskt, då jag endast städat precis hela dagen med undantag för när jag käkade middag. Imorgon jobbar jag 9-17 så vi hörs efter det!
Natti! PUSS ♥


MITT RUM FÖRE STÄDNINGEN:




MITT RUM EFTER STÄDNINGEN:



Lite skillnad va...?;)
Varje gång jag äntligen tagit tag i städningen och lyckats få det såhär fint o rent
lovar jag mig själv att ALDRIG låta det bli sådär stökigt igen,
men efter några veckor ser det ändå ut som på bilderna ovan ungefär,
o det tar ju tusen ggr så lång tid att få ork till att städa när det är så satans stökigt :P
Ska verkligen försöka att hålla det rent denna gång, wish me luck ;P

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: Haha tycker du? :) undrar vem ;D



Rösta gärna på mig här: http://kamillush.blogg.se/2009/june/veckans-blogg-v24.html#comment

2009-06-10 @ 09:50:59
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0