Sail away with me

Tjaaaaaa på er!
Då var jobbet avklarat för dagen, jag har ätit, duschat o nailsen är återigen svarta.
Göttit. Ska alldeles strax bege mig till danslokalen för att re-do my solo!
(JA jag duschar innan jag ska dansa, något fel med det eller...?;P Kan ju inte se ut hur som helst när jag ska se mig i spegeln hela tiden...)
Det skulle vara 1-2 minuter sist o mitt blev exakt 2,
denna gången ska det vara ca. 1 minut (alltså inte okej med 2 min då tycker jag, högst 1,30!)
så jag måste ändra det, ev göra ett helt nytt. Varför kan jag inte bara göra första minuten av mitt solo undrar ni säkert då? Nej för det funkar inte sörrni, blir inte bra helt enkelt, är inget bra slut i musiken där heller, o neeeej det går bara inte, det passar inte, så det så :P Det är ett jazz/modernt-solo jag gjort, funderar på att ha typ samma steg fast kasta om dom lite, ta bort vissa, behålla vissa, alltså ta ut det bästa o sätta ihop det till en minut. Är även sugen på att göra en helt ny dans - vill nämligen göra en blandning av lyriskt o street. Men vi får se, då måste jag hitta ny, bra musik också o vi åker ju trots allt i övermorgon + att jag jobbar på dagarna.. Har alltså bara ikväll o imorrn kväll på mig. Säkrast att köra på jazzen kanske... Nog om mitt danstjöt.
Måste skriva packningslista nu. Det kära vänner ska ni veta att jag tycker är kul! På riktigt! Faktiskt! Jag älskar att sitta o skriva fint, anteckna, kludda, rita små hjärtan ist för punkter framför varje grej man ska packa ner....;P Måste även skriva en lista på saker som behöver fixas/köpas innan vi drar!
Haha låter som jag ska bort på semester i en vecka eller nåt :P

I brist på nya bilder får ni två från i....eh... lördags....?


Kommentarer
Postat av: Ida

Och jag håller tummarna för dig! :)

2009-06-11 @ 18:36:28
URL: http://idadans.blogg.se/
Postat av: Ida

Och jag håller tummarna för dig! :)

2009-06-11 @ 18:36:31
URL: http://idadans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0