Cravings


Vet inte varför men blev helt plötsligt jäävligt sugen på barnmat!
Det är så sjuuukt gott!
Haha, jag skojar inte.
Minns när man var liten och alltid åt det hos farmor.
Sedan när vi blev äldre fortsatte vi att äta det där för vi tyckte det var så gott!
Och det tycker jag fortfarande!
Godast av alla är Sempers mangopuré!
Alltså, fyfaaen vad gott! Åh, vill ha NU!
Det är svingott att bara äta som det är direkt ur burken,
men ett tips är att ha på en burk mangopuré på havregrynsgröt :)
O så mjölk till, och om man vill även lite grädde (ja, ovispad såklart....), SJUKT GOTT!
Fan vad sugen jag blev, synd att jag precis ätit frukost då,
annars hade jag fanimej dragit och köpt detta och lagat havregrynsgröt ;)
Det får bli imorgon eller nåt!
Jag lovar er, teeesta :)
Haha, minns ibland när jag hade med mig mangopuré till Dansstudion som mellanmål
när jag gick streetlinjen där. De andra tyckte nog jag var störd, haha, men smaka själva så förstår ni! :D


Mangopuré is the shiiit

Kommentarer
Postat av: ingalill

viskar du kanske är med bäbis..hihi

Jag åt sånna när jag var liten..eller ganska stor. Dillkött skulle det va.. mamma fick värma sådana jättelänge åt mig. Supergott!

2009-03-18 @ 20:13:14
URL: http://www.metrobloggen.se/lilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0