Godnatt

Vad fan gör jag vaken!? Jag är skittrött och ska dessutom upp och jobba imorgon!
Ska även iväg och klippa mig (äntligen!), och så till Karlstad för att dansa, så jag vill vara pigg då!
Men eftersom jag inte hunnit blogga något idag tänkte jag bara slänga in ett inlägg lite snabbt.
Fick sova ut idag iaf! Sedan (efter en megagod nyttig frukost, duktig som jag är) städade jag badrummet och hallen här uppe och efter det mitt rum. Sedan stod det fläskfilé och potatisgratäng på bordet, wiiie :D
Hann ut och övningsköra en stund sen med mamma, och så Ea i baksätet ;)
18-20 var jag vikare för Johanna eftersom hon var sjuk. Två streetgrupper var det, och det gick så bra så :)
Kändes riktigt kul att undervisa idag!
Efter det har jag och Ea vart här och myst med kvällsmat framför Americas Best Dance Crew-finalen, sååklart :D
Hur grymma är inte JabbaWockeeZ då??!!!?! Fifan.
Kollade även på I hennes skor efter det, åh <3 :)
Jaja, det var min dag iallafall! Nu jävlar blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0