Lööördag

Heeeello!
Det är lördag och humöret är på topp, fifaaaen ;)
Var skiiittrött när jag la mig igår, så trött att jag knappt kunde somna, blev liksom sådär övertrött och jobbigt
rastlös
istället och fick panik för jag var tvungen att sova, särskilt eftersom jag skulle upp vid 8 idag!
Somnade runt 2 nån gång iallafall och tänkte att jag säkert skulle va svintrött idag
men jag är huuur pigg som helst, weiihoo :D
Anledningen till att jag skulle upp så tidigt på en lördag var för att jag o Mikaela skulle repa.
Hon skulle iväg på kalas vid 12 så vi körde fram tills dess.
Sedan gjorde jag lite ärenden på stan innan jag cyklade hem till älskling,
han sov fortfarande så jag kröp ner i sängen hos honom :) Myyyys!
Vi åkte hit för ett tag sedan och har nyss käkat nachos, mmmmm!
Nu sitter jag med färg i hövve, tyckte inte min utväxt va så het längre ;P
Efter färgningen är klar ska jag börja göra mig i ordning, sen blir det paaarty! :D
Det var ett tag sen nu så jävlar vad det ska bli kul!
Men det allra roligaste är att det är Sofia, Karin och Maja (m.fl?) jag ska ut med,
äääääntligen är Sofia och Karin back in Säffle igen, fan vad jag längtat!
Ska bli lovely att hänga me dom igen!
Dock kan det inte bli alldeles för hårt ikväll (;P), eller alldeles för sent heller för den delen,
för jag och Mikaela ska ha vårat sista rep i danslokalen imorgon vid 11.
12 är det årsmöte som vi får springa ifrån för att ha genrep på scenen vid 13. Puuh.
Nej nu måste jag hitta nåt att ha på mig ikväll.

Ha en bra lördagskväll!
Det ska iaf jag ha ;)


Denna klänningen skulle inte vara fel att ha på sig ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0