Lördag


Påväg till Ica förut. Mmmm soooool :D:D:D (Jag vet, äckligt sliten idag, orkade inte göra iordning mig)

Vilken dag det har varit!
Inte alls en rolig lördag, men så kan det vara ibland..
Gick upp imorse för att jobba, dödstrött eftersom jag somnade efter halv 5 inatt (Ea är bra på att hålla en vaken;P). Efter det har jag övningskört, bakat universums nyttigaste bröd (på riktigt), pluggat körkortsteori,
handlat, lagat mat, vikt tvätt, äääääätit sen middag, tittat på Robinson och Jag vet vad du gjorde förra lördagen,
och nu till sist tagit rätt på en jävla massa disk i köket.
Låter väl som en rolig lördag...?;) Känner mig helt slut nu. Ska lägga mig strax och det ska bli så sköönt,
särskilt när jag vet att jag kan sova utan väckarklocka imorgon :)

Igårkväll var det betydligt mysigare :)
Ea kom hit precis till Let's Dance, o han hade popcorn och choklad med sig den sötisen :D
Vi kollade på Hundtricket sen också, som gick på tv:n. Den är ju såå bra! Gillar den filmen :) Haha den e fun.
Sedan fick jag även massaaaaaage, mmmm, de gillar vi!


Dagens middag: Dinkel matvete, klippt kalkon, gurka, gul o röd paprika, majs, sallad, linfrön, solrosfrön + ägg
Så jävla gott! Ibland är det lätt att vara nyttig ;)
Det förstörde jag dock lika snabbt genom att en halvtimme senare vräka i mig detta framför Robinson:

Haha, fyfaen va gott! Ärä helg så ärä!

Men nääe hörrni, det var allt för mig idag, nu ska jag faktiskt sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0