Min måndag



Heej!
Fan vilken stressig dag det har varit. Men rolig!
Jobbade under dagen, på dagis, lika kul och mysigt som alltid :)
De ringde mig imorse 9.10 och frågade om jag kunde hoppa in och jobba,
20 min senare var jag på plats, det ni! Jag kan vara snabb om jag vill ;)
Hade en jättetrevlig dag, barnen är såå söta!
Var hemma typ kvart över fyra, halv fem gick bussen till Karlstad! Streeeess!
Bytte till danskläder och fixade mig fort som fan och jag hann precis!
Bussen var framme i Karlstad 2 min före halv 6, dansen börjar halv 6 och det tar ca. 10 min till danslokalen,
streeess igen! Brukar åka halv 4 annars på måndagar så man slipper stressa o så men hann ju inte det idag..
Dansen var iallafall lika rolig som vanligt! Jazz/jazzfunk idag alltså.
Vi gjorde en korre till Agnes låt Release me, det var riktigt roligt faktiskt ;)
Var i Säffle igen halv 10 och då hämtade Ea mig och vi åkte hem hit och har myst sen dess :)
Nuuu blire sängen!
Man vet aldrig vad som väntar imorgon ;)
Natti!



PUSS från mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0