Missed me? :)

Heej!
Vet att jag varit dålig på att uppdatera här det senaste men det är ju för att jag inte fått
sitta så mycket vid datorn o så pga hjärnfuckingskakningen. Men nu så :)
Jag hoppas ni har saknat mig! Jag har saknat att blogga iallafall  :)
Har dock faktiskt inte så mycket att skriva,
just för att det inte hänt så mycket det senaste.
Har mest bara vilat, sovit och varit med Ea varje dag.
Fast i söndags var jag och Ea faktiskt iväg och fikade tillsammans med Karin, Fia, Maja,
Catti och hennes kille, det var mysigt :)
Skönt att få träffa alla innan de åkte tillbaka till sina nuvarande städer igen,
även om det blev en kort träff.
Igårkväll var jag och Ea hemma hos hans föräldrar och myste.
Vi fick hasselbakspotatis och älgstek, det ni ;)
Var ett tag sen jag träffade Ea's föräldrar nu så det var treeevligt!
De är bästa svärföräldrarna!

Ikväll ska jag iväg och undervisa,
blir första gången jag dansar sedan hövvet hände.
Måste fortfarande ta det lugnt men det ska nog gå bra:)
Är sååå himla sugen på att träna och dansa igen nu!

Imorgon kommer mormor hem från sjukhuset igen:) Wiiie!
Jag är så glad för att det går bra för henne, hon gör framsteg hela tiden!
Jag håller tummarna för att allt kan bli som vanligt igen!
Skönt att hon får komma hem iaf, även om det kommer behövas hemhjälp och så...
Morfar är nog glad iallafall, guuud vad han gått runt och saknat mormor varje dag,
"Jag undrar hur det går med vårans lilla mormor"
"Kära älskade, om ändå mammen kunde vara här nu"
"Tror ni hon ligger och sover nu vår älskade Ulla?"
Osv... Söööööt!

Nej nu måste jag hoppa in i duschen.
Sedan blir det middag och så måste jag hinna koreografera lite innan jag drar iväg till danslokalen.

See ya! ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha oj, igga de ja skrev på bdb xD . såg inte att du hade uppdaterat. Men å fick fan nästan tårar i ögonen när ja läste de om din morfaar, han e så jäävla SÖÖÖT! önskar jag oxå hade en morfar :´) .. eller ja, iaf en man KÄNNER haha xD

2009-03-05 @ 13:47:30
URL: http://whywalkwhenyoucandance.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0