Onsdag

Bläää. Jag är sjuk. Igen.
Kanske inte var mitt smartaste beslut ever att vara med på dansen och köra fullt ut hela tiden
två dagar i rad med kass hals. Det resulterade i att jag hade feber och värk i hela kroppen och huvudet igårkväll när jag kom hem. Men fan, det var ju sååå kul! Särskilt streeten igår. <3
Inte kunnat sova nästan något inatt heller. Jävla hosta! Ea snarkar ju så den jävälen också ;P
Somnade om direkt efter han åkt vid 6, sov några timmar, var uppe ett tag,
gick och la mig igen, gick upp nyss.
Har ingen feber idag iaf men jag kunde ju ha mått bättre! Måste tyvärr trotsa att jag mår dåligt och hostar idag med, måste koreografera till mina lektioner ikväll nu.
Tur att jag korrade så mkt i huvudet på tåget/bussen igår och i förrgår
till en av danserna så att den är klar iallafall.
Men jag är på bra humör idag ändå faktiskt! Känner lukten av nybakade bullar från nedervåningen så ska snart gå ner och njuta av ett par med mjölk till :) Fast frukost först kanske....?;)
Ser fram emot att undervisa ikväll också, hoppas bara att inte många är sjuka eller borta,
behöver köra på som fan idag med nya steg! Fick paniiiik när Mikaela sa igår att det bara är fyra ggr kvar innan uppvisningen! Whaaat?! Det är det ju fan ja (om man inte räknar med idag + att det är påsklov)!
Så nu får mina grupper skärpa till sig :P

Visar det jag köpt från H&M snart! Riktigt nöjd är jag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0