Onsdag


Godmorgon! Hoppas ni sovit göööött ;)
Det har jag gjort iaf, som faen.

Sitter här och pysslar lite med min header
och övrig bloggdesign nu,
lär pilla med det ett tag till så ni får stå ut med att det kanske
ser lite konstigt ut emellanåt ;P

Dansen igår var skitroliiig!
Kanske inte baletten då, kändes som fan att jag varit borta några
veckor nu.. Men det ska jag försöka ta igen!
Streeten var lika skoj som vanligt :)
Nästa vecka ska vi börja på en korre till Lil' Wayne's Lollipop,
yeaaah :D Hoppas den blir grym!

Idag har jag ingen aaaaning om vad jag ska
sysselsätta mig med ända fram tills jag undervisar
18-20.30 ikväll, och det känns för en gångs skull svingött ;)

Nej nu måste jag fortsätta med designen hörrniii!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0