Tisdag

Tjenaremoss!
Hoppas ni mår bra! Det gör jag iallafall :)
Har jobbat på dagis idag med, sedan 8 imorse, men slutade tidigt idag.
Åh det är så kul o mysigt alltså! Underbara ungar!
Dom ville att jag skulle jobba imorgon med, 9-16, skitbra! :D Det gör jag så gärna!

Igår hade jag o älskling så mysigt :)
Fast först dissade han mig och spelade massa tv-spel med min bror istället, haha, nördarna ;P
Men jag hade lite att göra på datorn ändå....:P
Sedan låg vi och tittade på O.C. och sen fick jag massage i en hel timme, wiiie!
Huuur underbart som helst, min Ea är bäst alltså ;)


Min snygging igår


Jag smygfotade nördarna ;)


Hahaha!

Käkade lunch när jag kom hem från jobbet förut: köttbullar med kornris och sallad. Mmm :)
Nu ska jag bara ta de lugnt ett tag och titta på några avsnitt av Andra Avenyn.
Blir ingen dans i Karlstad för mig ikväll heller eftersom min fot är kass,
kan ju inte dansa på den :(
Så jag ska vara hemma och försöka koreografera till mina grupper imorgon,
får väl tänka ut steg i huvudet och prova dom skitförsiktigt eller nåt :P
Ea kommer hit efter jobbet och DÅ blir det filmkväll, eftersom vi valde O.C. istället igår ;P
Jag röstar på Mamma Mia men Ea är ju så vrång och vill inte se "tjejfilmer" ;P
Har varit så himla nyttig och duktig med ALLA måltider under dagen i flera veckor, med endast få undantag,
så ikväll känner jag för att ha något riktigt goooott, typ chokladglass eller så ;P ÅÅHH GE MA! :P
Vi får se vad det blir!

PUSS från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0