Fredag, återigen och äntligen

Äääntligen lite tid till att uppdatera.
Har verkligen haft fullt upp de senaste dagarna så har inte hunnit skriva nåt alls, sooorry!

I onsdags var det dans hela förmiddagen fram till 4 med Mikaela,
sedan hann jag bara hem för att äta o koreografera innan jag skulle tillbaka till danslokalen igen
för att undervisa till halv 9. Var kvar en timme efteråt och tränade själv,
sedan spenderade jag och Ea någon timme framför tvn:n med kvällsmat innan jag däckade. 

Igår jobbade jag till 12.30, sedan hann jag bara byta om o så innan jag skulle
 till danslokalen igen och träna med Mikaela
Hann bara hem och vända igen innan jag var tvungen att dra för att ha min första körlektion. Det ni ;P
Alltså, jag vet inte varför jag inte har varit intresserad av det där körkortet tidigare.
Har bara liksom känt att det inte behövts än tror jag och jag har nog varit rädd för att bli för lat,
jag menar, bor man i Säffle har man liksom cykelavstånd till allt:P
Fast har börjat känna nu att jag verkligen är redo för körkortet, jag vill ta det nu,
särskilt eftersom jag flyttar till hösten, vill ha det gjort innan då ju.
Iallafall så gick det braa faktiskt! Var inte alls så nervös heller, tog det mest lugnt och gjorde som han sa,
förutom att jag kanske körde lite för fort ibland eller stressade för mkt ;P Men det kändes bra,
bokade in en till körlektion direkt, nu jävlar ska jag ta det där körkortet! :P
När jag kom hem fick jag slänga i mig middagen och sedan cykla till danslokalen igeeen,
först var det Mikaelas show/mtv, sedan ledarmöte och efter det fortsatte jag o Mikkan att träna.
Vi blev klara med hela medleyt så det var ju braa :D Det är ju liksom på söndag vi ska visa upp det ;)
Halv elva kom älskling och hämtade mig, båda var aaaströtta så vi somnade direkt när vi kom hem..

Idag har jag jobbat 9-16.30.
Sedan har jag och Mikaela varit i Anders musikstudio för att mixa ihop låtarna vi ska ha med i dansmedleyt
så allt blir en enda lång låt, ja till UKM alltså. Vi är ju öppningsnumret :)
Kom hem för en stund sen och nu har jag ääääntligen en lugn, skön kväll framför mej :D
Ea kommer hit snart och så ska vi äta massa gott och kolla på Let's Dance-finalen!
Lär bli myyys :)

Imorgon blir det fest, weeeiihoooo!

Ja, nu förstår ni varför jag varit så frånvarande iaf,
men nu ska det bli bättring igen :D

Ha en bra fredagskväll!
Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0