Torsdag


or...not...?

Puh.
Har ägnat hela förmiddagen åt att försöka hitta bra 80-tals danslåtar.
Jag och Mikaela ska nämligen vara med och dansaUKM nästa söndag,
ja inte vara med och tävla alltså, utan vara öppningsnr.
Temat på festivalen är alltså 80-tal detta året så vi måste rätta oss efter det.
Men eftersom vi vill dansa street (tänkte locking och hiphop..) så är det inte lätt att hitta bra låtar.
Finns ingen jag fastnat för än. Inte ens liiite. Fan då.
Dessutom åker Mikaela bort ikväll efter hennes danslektion och kommer inte hem förrän på söndag igen,
det betyder att vi bara har mindre än en vecka på oss sen att göra hela vårt dansnummer på,
som ska vara cirkus 5 minuter och det är ganska långt faktiskt..
Har dessutom redan myycket annat nästa vecka så finns inte mkt tid..=S
Men vi ska klara detta och det kommer bli asbra:D Stå på scenen är ju trots allt det bästa som finns!

Nu vill jag ut i vårsolen. Tänkte sätta mig på altanen en stund och fika i solen :) Kanske ta en promenad med bra musik också. Ska även övningsköra, nu jävlar ska jag bli gryym!
Ikväll är det dans igen, Mikaelas show/mtv.
Men min hals är värre idag, jag borde verkligen inte dansa! Men jag vill!
Har ju hela helgen på mig att vila sen ;)
 Fast kommer ta det lugnt, det har jag lovat Ea, annars får jag inte godis och massage ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0