Min födelsedag

Åh, jag hade en sån bra och rolig och trevlig dag igår :)
En perfekt födelsedag med nära och kära, fina presenter och massa gott att äta!
Har inte så mycket mer att skriva, ger en min födelsedag i bilder, enjoy ;)


Ja, såhär såg jag ut på MIN dag :)


Skinkpaj, kladdkakebrownies med grädde och marängtårta med chokladbitar, gaaah, åt ihjäl mig!


Mat och paketöppnande :)


Maaah presents :)

2 presentkort på H&M, presentkort på klippning (äääntligen:D), cool lampa, svarta och vita fyrkantiga tallrikar (som jag samlar på), kokbok, jättefin ungsform/pajform och så my favourite: snurrbricka med 6 hjärtskålar :)
Vilka Madde-presenter!


Och sist men inte minst fick jag meeegasöta fina örhängen från Pilgrim av Ea! Åh älskling :) Jag blev såå glad!:D <3


Jag har världens underbaraste kille. På riktigt.

Och så lite random pics:


Kärleksparet ;)


Pappsen kom på besök :)


Det gjorde även Ea's föräldrar :)


Jag kramar älskling efter att ha öppnat hans present :)


Och så en puss!

Tack för en skitbra dag!:D
Och tack alla ni som grattade mig igår,
på telefon, sms, facebook, bloggen, bilddagboken... Ni är för goa :)

PUSS på er ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken otroligt söt snurrbricka med 6 hjärtskålar, får man fråga vart den är köpt? :)

2009-03-13 @ 18:34:48
Postat av: Nathalie

Beauti! Gillar dina snygga kollage också! Önskar jag kunde göra sånt :) Kram

2009-03-13 @ 22:21:40
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Madde

Emelie: hmm, tror mamma köpte den på Bergers :)

2009-03-15 @ 00:55:27
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0