About me


A is for age:
Jag fyller 22 imorgon!
B is for booze of choice: Goda drinkar
C is for career: Undervisar i dans, det är ett drömjobb för mig!
D is for your dad's name: Jan-Olof
E is for essential items to bring to a party: Alkohol och läppglans ;P
F is for favourite song at the moment: "Decode" med Paramore
G is for favourite game: Ehh.... Tetris Attack till Supernintendo, för det är jag grym på ;)
H is for hometown: Säffle
I is for instruments you play: Spelade piano när jag var mindre. Skulle vilja kunna spela gitarr! Och trummor.
J is for jam or jelly you like: Jordguuuubb
K is for kids: Inte före 30! Typ...
L is for living arrangements: Bor i villa med familjen. Flyttar inte till eget förrän till hösten, då blir det ny stad.
M is for mother's name: Ulla-Carin
N is for name of your crush: Andreas (Ea). Fast han är ju mer än en crush ;P My loooove!
O is for overnight hospital stays: Flera gånger när jag var liten och så en natt för några år sen.
P is for phobias: Spindlar och andra äckliga kryp
Q is for quotes you like: Why walk when you can dance
R is for relationship that lasted the longest: 2 år med Johan. Men det jag har nu ska ju bli det längsta ;)
S is for sartorial style: Har väl ingen speciell stil, klär mig efter humör: söt, streetig, rockig, vanlig...
T is for time you wake up: Som om det är samma varje dag :P
U is for underwear: Hipsters. Spets är fiiint. Gillar rosa och svarta underkläder bäst. Mina favoritfärger ;)
V is for vegetables you love: Paprika, gurka, majs
W is for weekend plans: Mys med älskling och fest. Måste ju fira att jag fyllt!
X is for x-rays you've had: Högerarmen, högerfoten, tänderna
Y is for yummy food you make: Jag är jävligt bra på att göra kasslergratäng. Och köttfärssås. Och goda sallader.
Z is for zodiac sign: Jag är en fisk ;)
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: Alla som vill  :)
Ä är för älsklingstrend: Höga kjolar är väldigt fint
Ö är för en önskan just nu: Att jag kommer in på Danscenter Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0