Lördag



Åhhåå vad svårt och jobbigt det var att lämna en varm säng med världens mysigaste Ea i imorse...
Ville bara ligga kvar och gosa i massa timmar.
Men det gick ju inte eftersom jag skulle jobba idag! Gött med pengar ändå :)
Sedan har familjen varit hos mormor och morfar på fika, vi käkade semlor, muums :)
Mormor har blivit jätteduktig på att prata nu, det är fortf mkt kvar men ändå. Mormor. <3
Har käkat skräpmat, tvättat, hängt och vikt massa tvätt och duschat efter det.
Ikväll vill jag uuuuut, jag och Mikaela hade tänkt att dra till Karlstad på Nöjes,
men det är väl bara att inse att jag inte har några pengar :(
Vi hade ingen skjuts hem heller så...
Ea är och bowlar och super nu, men han ville inte fortsätta ut sen så han kommer hit efteråt
och joinar mig och mamma framför Melodifestival-finalen!
Fan vad popcorn det ska käkas ;)

Igårkväll blev det också lugnt.
Vi (ja, jag o Ea....;P) var hos hans föräldrar med syskonen och käkade mat och kollade på Let's Dance.
Sedan drog jag, Ea och Annica (hans twin) hem till Ea för att spela Resident Evil 5.
Men jag var så trött så jag somnade i soffan ;)

Vem håller ni på ikväll då?
Jag har inte hört ens hälften av bidragen så jag kan inte uttala mig än,
men jag måste säga att jag gillar Caroline af Ugglas låt som fan,
vet att den är konstig och udda så,
men den är så himla ärlig, avskalad, känslofull och fin,
hon sjunger med en sån inlevelse och man tänker inte direkt "schlager" när man hör den,
vilket jag gillar eftersom jag inte är ett så stort fan av schlager...:P
Men det är ju ingen låt som skulle komma någon vart i ESC,
den skulle ju dessutom suga om man översatte den,
så jag hejar väl kanske inte på den låten ändå,
ville bara säga att jag gillar den :)

Hoppas ni andra har en bra lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Håller med dig! Diggar Ugglan!

2009-03-14 @ 22:48:11
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0