Helgen

Äntligen är den hektiska veckan över! Har stressat ihjäl mig så känns skönt med lite lugn igen nu..
Vilket betyder mer bloggande också ;)
Lär väl bli ett ganska lånt inlägg nu eftersom jag inte kunnat skriva så ofta men det orkar ni va..?!;)
Så hur har min helg varit då? Hmm.. Både hemsk och underbar.
Lördagskvällen blev iaf skitrolig! Partyyy som sagt! Kvällen började hemma hos Fia innan vi drog
vidare till Markel där jag, Fia, Karin, Maja + massa killar höll hus.
Sedan styrde vi våra ass vidare till Harrys där älsklingen och hans kompisar var också :)
Vi hade skitkul och dansade s'att! ;P
Sedan blev det efterfest hos Ea's brorsa och hans tjej innan jag och Ea gick hem till honom.
Jag sa ju sist att det inte fick bli alltför mycket dricka eller alltför sent..
Hmm måste ha glömt bort det....?!;)  Halv 6 tror jag vi somnade?
Vaknade igen vid 8, bakis som en get, och myste med baaaby tills hon var halv 10,
då hade jag tänkt cykla hem, duscha, äta frukost, göra mig i ordning och packa ihop grejer
för att dra och repa med Mikaela vid 11 och ha förberedande årsmöte efter det.
I samma sekund fick jag ett meddelande av en i styrelsen: "Klockan är nu halv 11. Vi syns på mötet vid 12."
Whaaaat?! FAN JAG HAR GLÖMT BORT ATT ÄNDRA TILL SOMMARTID!
VI flög upp ur sängen och åkte hem till mig, fast Ea egentligen inte fick köra än, och så slängde vi i oss
frukost innan han körde mig till danslokalen, sleten som fan med smink och hår från igår, yeeees!
Jag och Mikaela hann iaf bara repa i ca. en halvtimme innan mötet.
Efter mötet drog vi direkt till Medis för att ha genrep.
Det gick sådär, allt kändes bara åt helvete, jag var skittrött och hade ont i huvudet (inte bara
pga bakfyllan utan pga all stress som varit o så) + att världens jävla cp-grej hände på mötet som
slutade i tårar o allt möjligt så varken jag eller Mikaela hade lust att köra.
Men det var vi ju tvungna till.
Jaja, efteråt var det bara att dra hem, fylla på med käk, duscha, göra sig i ordning a la 80's,
eftersom det var 80-tals tema på UKM,
sedan dra tillbaka till Medis och så körde jag o Mikaela vårat 5 minuters långa öppningsnr.
Men det gick faktiskt skiitbra och var skiitkul!
Efteråt gick jag upp och satte mig bredvid Ea och hans brors tjej som var där och tittade på mig,
och så kollade vi på de tävlande. Åhh fick flashbacks från när man själv var mindre och var med
och tävlade med showdansnr med Fia <3 Vi var med två ggr och andra gången gick vi till regionsfinal,
det var sååå kul!!!!!
Iallafall... Vi kollade fram tills pausen, sedan skjutsade vi hem Åsa och drog hem till mig, jag var sjuuukt trött.
Förutom att uppträdandet gick bra så hade hela resten av dagen varit skit rent ut sagt.
Jag toppade det med att märka att min fot var skadad.
Hade helt plötsligt jätteont, foten värkte och var svullen och gick inte att böja åt något håll.
Efter ett tag kunde jag knappt gå på den. Jäääääävla skiiiiiiiiiit!
Började gråta för kanske 5:e gången denna dag,
att skada foten eller något annat är fan det värsta som kan hända nästan om man är dansare!
Bli tvingad till att vila och inte få dansa på jättelänge är fan hemskt!
Får verkligen, verkligen hoppas det inte är något värre utan att det går över fort!

Har tyvärr lika ont idag dock...=S
Men pallrade mig iväg imorse för att jobba på dagis ändå,
de ringde och ville ha mig till ett dagis jag inte varit på förut så jag ville inte säga nej,
alltid kul att komma till nya ställen, plus att jag behöver pengar,
plus att jag sagt nej två dagar förra veckan när de ringt för att jag redan hade jobb som pers ass. de dagarna.
Iallafall gick det bra idag ändå, fast jag inte kan gå ordentligt och så.
Det var såå himla mysigt på det dagiset och den avdelningen! So sweeeet kids!
Kom hem för ett tag sedan och har hunnit äta o så...
Nu väntar jag på att älskling ska komma hit så vi kan ha en mysig filmkväll :) Det behöver jag just nu!
Nu har jag nog tjötat hål i huvudet på er antar jag,
ska ge mig nu och läsa lite bloggar istället,
bilder från lördagskvällen får ni om en stund :)

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0