Tisdag



Fasen vad jag sovit dåligt inatt. Har bara legat och vänt och vridit på mig och varje gång jag var nära att somna fick jag en hostattack. Stackars Ea säger jag bara...:P Fast stackars mig också! Var ju tröööött!
Men han skulle ju upp mycket tidigare än mig imorse..
Det blev iallafall, som jag trodde, en braa dag igår! Dansen var skitrolig :) Körde mer modern jazz igår och det var såå härligt! Sedan fick jag äntligen krama ihjäl min älskling efteråt och det kändes så braaaa :D
Har nog aldrig cyklat så fort som jag gjorde till honom efter jag sagt hejdå till Mikaela.
Åhh det är så underbart att längta efter någon så mycket att varje minut är viktig och man vill bara komma fram så fort som möjligt och när man väl är framme känner man sig helt lycklig. Lovely feeling.

Idag har jag jobbat halv dag.
Sedan har jag: Bokat körlektion (fick inte tag på någon igår och sedan glömde jag ringa igen)
Bokat tid för klippning
Bokat tid för nytt möte med Arbetsförmedlingen
(eftersom jag var klant och glömde bort mötet jag hade igår=S)
Allt är nästa vecka :)
Har även fortsatt med all jävla tvätt. Alltså ni fattar inte hur mycket det är.
Har redan på dom senaste dagarna kört 3 svarta, 2 grå, en vit, en rosa, en med andra färger
och en 60, och alla maskiner var fulla, bara med mina kläder alltså, och ändå syns det knappt i tvättstugan att det är något kört. Och det värsta är att man ändå aldrig tycker man har något att ta på sig? Suck.
Jaja, bara att köra på. Imorgon blir en rolig dag när jag ska stryka all jävla skit. Ser jag fram emot!

I eftermiddag är det dags att åka till Karlstad igen för att dansa, balett och street idag.
Ska ha vikarien vi hade igår från Danshögskolan i Sthlm (hon har även gått Åsa) igen, på streeten.
Lär ju bli grymt iaf;) Läängtar!
Tror Ea skulle sluta jobbet tidigare idag med så förhoppningsvis hinner jag äta middag
med honom innan jag drar :)
 Åhh, vilken underbar dag det är idag alltså :)
Humöret är på topp och vädret är ju så gött också!
Känns underbart att slippa vinterjackan och istället kunna använda skinnjackan, wiie!
Nej nu ska jag fanimej ta en promenad i solen innan jag fortsätter i tvättstugan.

Visar det jag köpte på H&M igår senare :)

PUSS från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0