VILL HA

peeengar
mer jobb
körkort + bil
egen lägenhet
sommar
solbränna
massa nya danskläder + dansskor
svart skinnjacka
nya vårstövlar, helst bruna
nya vårskor
eget lååångt och tjockt hår
egen laptop
vindruvor
Ea-pussar
banklånhelvetet helt avbetalt
choklad
en puuuppy
svart stoooor plattv
massa ny bra musik till datorn. (åh vill upptäcka nya band o artister att bli kär i!)
LA-resa
Popping/Waving-skills
en perfekt kropp, utan att lyfta ett finger
massa nytt fint smink
dyra hårprodukter
lägenhet utomlands
Alla One Tree Hill-boxar
Isak tillbaka
en danslektion med Channing Tatum
nya underkläder
frysen full med glass
en helt sjukt rolig partyhelg (nästa helg maybe?)
alla mina kläder strykta
fler kommentarer
ett långt och lyckligt liv tillsammans med Ea

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja vart ska man börja. många frågar mig^^ Det är i göteborg, idrottsvetenskapliga med inriktning hälsopromotion. De håller på att omforma programmet nu, så det ska innehålla både hälsovetenskap + kost, som inriktningar.. man blir inte hälsocoach, men får en väldigt bred grund och kan bli lite vad man gör det till. Det är mycket valbara kurser, därför kan man liksom plocka det man vill ha med sig, just nu läser jag psykologi t ex, några läser ekonomi osv. Det man kan jobba med är friskvård i många former; företagshälsovård, skola, eget företag, massage, gymvärlden, inom kommun och landsting med folkhälsovetenskap(vilket jag tror är den egentliga tanken). Jag är mycket inne på individ nivå, den enskilda människan och mkt beteende vetenskap, så kommer fortsätta med psykologi, och läsa samtalsterapi.. Skulle väldigt gärna sätta tänderna i alla danshögskolor, vilka är sjukt dåliga på att hålla koll på deras elever!!!!!

fråga gärna om jag missat nåt :)

2009-03-20 @ 19:27:18
URL: http://emmaljung.blogg.se/
Postat av: Emma

hej igen!

hehe.. såg att du frågat hur lång den var, den är tre år så jag tror att jag går den som du tänker på i götet. Sen är inte denna superlätt att komma in på heller, ska jag säga dig. Den har gått om sthlms GIH i intagningspoäng nu så.. Men söka kan man alltid:)

2009-03-20 @ 19:32:08
URL: http://emmaljung.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag kan ju bidra med en kommentar iaf :)

2009-03-23 @ 18:22:42
URL: http://idadans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0