Så var det söndag igen...

Nu har jag nyss kommit hem från Ea, sov där inatt.
Vi var hos hans föräldrar igårkväll med alla (utom en) syskonen + respektive och myste,
det var skittrevligt :) Vi käkade god mat, spelade "Med andra ord" (haha, skitkul, vi körde tjejerna mot killarna,
ni kan ju gissa vilka som vann hela tiden;P) och sist kollade vi på Borat-filmen ;P
Alla drack under hela kvällen så det fick bli en lång och kall promenix hem till Ea sen mitt i natten.
Men det gjorde inget ;)

Jag jobbade på dagen igår också, göttit.
Efteråt kom Ea till mig när jag gjorde mig i ordning för kvällen,
han hade varit i Karlstad under dagen och överraskade mig med rosa solglasögon till mig,
guuuullig då ;) Ville ju ha exakt dom också, min kille känner mej allt bra han ;P


Laddade digitala så tog kort med mobilkameran så länge ;P Ser lite sur ut men det var jag ju iiiiicke


Snygga, coola, rosa solbrillor till mig, wiiiie :D Tack älskling! (Haha, kolla vad rolig han ser ut i bakgrunden. Spök-Ea;P)
Var förresten mitt uppe i städning av rummet/garderoben, därav oredan.


Me i bilen påväg till Lasse och Lena ;)


Det roliga spelet :)

Annars då... Jo just ja, mormor kom ju som sagt hem i torsdags, äntligen!
Så vi var där på förmiddagen/eftermiddagen och hälsade henne välkommen hem,
fikade och så. Det känns så konstigt att se henne sådär annorlunda,
men det är ju bra att det går så bra som det ändå gör iaf...
Hann bara hem och äta sedan innan dansen, Mikaelas show/mtv.
Vad rooliga danser det bliiir :)
Efteråt hämtade Ea mig och vi åkte hem till mormor och morfar för att hålla dom sällskap under kvällen.
Känns tryggare än att de ska vara ensamma,
att bara vara där, finnas där, liksom, ifall att det händer något,
och för att hålla koll på morfar så han inte tjatar hål i huvudet på mormor eftersom han hela tiden
glömmer vad han sagt och säger eller frågar samma sak minst 4 ggr ;P
Mormor la sig och sov och morfar somnade framför tv:n medan jag och Ea åt kvällsmat
och spelade massa kort :) Det var riktigt mysigt faktiskt!
Sedan kom Andreas (min lillebror) som skulle sova där under natten så då åkte
jag och älskling hem till mig och sov istället. ♥

I fredags började jag operation: städning av Madeleine Larssons otroligt stökiga rum.
Phuuuuu!
Höll på heeela dagen men blev ändå inte klar.
Ea var här och åt middag (hemmagjorda hamburgare med klyftpotatis, hur gott....?;P) 
så han höll mig sällskap medan jag städade efter det så då gick det lite lättare iaf ;)

Vid halv 8 gav jag mig för dagen, åkte med Ea och köpte maaaassa godis
och sedan blev det Let's Dance och Snakes on a plane efter det.
Mycket mysig kväll!



Nu måste jag alltså fortsätta med städningen eftersom jag inte hann igår,
så det blir klart någon gång!

Lite stelt och tråkigt inlägg, jag vet,
men jag ville bara skriva av mig lite om vad jag sysslat med det senaste...;P
Vi hörs nog snart igen,
lär behöva några pauser i städningen ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0