Drömmar/Mål

När jag hade gått o lagt mig igår kväll kunde jag inte somna för jag låg och tänkte på framtiden.
Det finns så himla mycket jag vill göra!
Tog fram penna och papper och skrev ner allting jag hade i mitt huvud: drömmar/planer/mål.
Saker jag vill göra, saker jag SKA göra, kortsiktiga och långsiktiga mål..
Det blev en lång lista!
Vissa saker vill jag hålla för mig själv men här kommer lite av det jag skrev ned:

Komma in på DC (Danscenter Sthlm)
Tatuera mig
Bli nöjd med min kropp/mitt utseende
Undervisa i dans i storstad
Bo ett tag i USA, dansa där
Plugga hälsa/kost
Ta körkort. Köpa bil.
Bo i Gbg någongång
Va tillsammans med Ea resten av livet
Äga en walk-in-closet
Dyka med hajar
Resa mycket
Gå bartenderutbildning
Ha en dansgrupp
Få 3 barn tillsammans med Ea
Leva lyckligt och hälsosamt
Dansa bakom en artist
Åka på en roadtrip
Tjäna mycket pengar
Läsa upp Historia A (fick IG i det eftersom jag aldrig hann göra sista provet)
Simma med delfiner
Hoppa bungyjump
♥ Kunna livnära mig på dansen



Vad har ni för drömmar?

Kommentarer
Postat av: Andrea

Sv; jaha okej vad mysigt! :) jag ska på tjej middag i kväll och nu har jag nyss kommit hem från mia =)

2009-05-20 @ 14:20:11
URL: http://andreaah.blogg.se/
Postat av: Verran

Hej söt,allt bra?

Fin ny header <3

2009-05-20 @ 14:57:44
URL: http://verraan85.blogg.se/
Postat av: Malan

Du kommer hinna med allt det som står på denna lista vännen! Lovar dig :)

2009-05-20 @ 18:44:40
URL: http://maaliinjohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0