Friday on my mind

Otroligt skönt att det är fredag igen! Vet dock inte vad som händer ikväll, men lugnt blir det nog iaf.
Imorgon är det marknad också :) Eller mârten ;) Tycker det är lite mysigt att gå runt där o bara titta på folk o på alla möjliga saker som man inte vill köpa:P Fast godis köper man alltid:) Tror dock inte jag har någon att dra dit med, Ea ska till Sthlm på någon jobbmässa o Mikaela e i Gbg o någon annan är inte hemma tror jag...? Buäääääh stackars mig! Left alone ;P

Idag känns som en riktigt bra dag iallafall! Det är sooool ute, hoppas det håller i sig, tänkte dra ut o sola en sväng strax isf :) Har varit uppe sen 8 idag faktiskt! Käkade världens godaste frukost (fil m. boveteflingor, solrosfrön, linfrön, dinkelmüsli, banan o jordgubbar, en riskaka o färskpressad apelsinjuice, GAH!) o sedan har jag suttit här o lagt över massa ny bra musik till min iPod, så nu är jag redo för alla promenader o springturer ;P Blir nog något av det i eftermiddag igen, fan man blir ju nästan beroende ;)

Men vi hörs senare:)
PUSS


SNART SNART SNAAAART ÄR DET SOMMAR :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0