Mer bilder från fredagens partykväll

Såg att Karin taggat massa bilderAnsiktsboken från i fredags,
så här kommer dom :)
(Orkar inte lägga dom i rätt ordning, så dom får ligga lite hipp som happ som hepp som hopp ;P)


Påkomna mitt i viskande....?:P


Vi ägde dansgolvet ;) (Vad jag undrar är: vem tog kortet?!:P)


Haha jag har kul ;P


Snyggt. Markel, Jonas, jag


Karin o jag :) <3


Jevlar vad jag ägde på biljard...;P Haha eller inte!


Huh?


Focused ;P


Josefin, Malin, Jag


Hahaha vafan!?


Ingen aning om vad vi sysslar med :P


Gooos :)

Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: jag håller med! :D

2009-05-11 @ 16:19:42
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: Ida

Okej, men det där kommer ordna sig vet du. Allting ordnar sig alltid.

Skulle vara skitkul om både du och jag kom in i sthlm!

Vi blir bara i Frankrike i fem dagar. Men det ska nog räcka :) Kram på dig

2009-05-11 @ 21:28:03
URL: http://idadans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0