Min lördag

Sammanfattning av dagen:
Jag har solat, tagit rätt på ett stort diskberg, lagat mat - käkat och sedan på eftermiddagen drog jag och Andreas in till Karlstad för att hälsa på mamma på sjukhuset. Det var så skönt att få träffa henne <3 Tomt utan henne här hemma! Allt var bra med henne iaf :) Vi satt o pratade, skrattade och kollade på Barnprogram, haha. Bäst var Nalle Puh :P Åhh jag älskar Nalle Puh!
Nasse: "Jag minns ingenting. Jag var ung och galen. Jag skyller på samhället!" Hahhahaha
Ior: "Nu vill jag till mitt eget hem. Fast det ser ut som skrutt" Haha aaaw :)
Vi kom hem lagom till Robinson, så kollade på det och lite annat innan jag somnade framför tv:n :P Vaknade nyss och ska gå och lägga mig i min sköna säng ist nu :)
Natti!

On the road. Jag pratade med älskling hela vägen fram till Karlstad, saknade honom så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0