Mors Dag

I'm up!
Ea har precis åkt (vi ångra oss o va här igår), han skulle iväg till Uddevalla för att titta på och ev. köpa en ny bil.
Själv ska jag äta frukost och sola en stund innan det är dags att fira mammsen.
Vi ska grilla o så idag, häärligt  :)
Ikväll ska jag träna o så måste jag packa inför imorgon då jag drar till Sthlm.
Det är fortf inte helt löst med sovplats än, men äh, det kommer ordna sig!
Hoppas även att jag vinner tågbiljett på tradera nu, annars ligger jag risigt till ;P

Kollade ni på Robinson-finalen igår?
Fy fan vad kasst. Jag som ville att Anna skulle vinna! Eller Jarmo!
Så går den där jävla Ellenor och vinner som jag MINST AV ALLA ville skulle vinna!
Hon och den där....vad heter han....Christian är de enda två jag verkligen STÖRT mig på ända från början. Suck...
Jaja, jag o älsklingen hade mysigt ändå med vindruvor, riskakor och choklad ;)

Nej, frukost!
PUSS


Kommentarer
Postat av: M A L I N

tänkte också grilla :D mysigt!



sv: jo allt är fint, själv?

2009-05-31 @ 17:04:44
URL: http://www.malinh.com
Postat av: emelie

Usch ja, Ellenor vann. Kan inte fatta det! Ville också att Jarmo eller Anna skulle vinna... :/ Eller Blomman.

2009-05-31 @ 18:51:28
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0