Nattiiiii

Jäklarns va gött det var att träna idag! Jag o älskling är så duktiga så ;)
Vi tog en rask (haha är inte rask ett jävligt fult ord...?) promenad ner till spåren, sprang 3 km:arn o gick raskt (mwaha) tillbaka hem. Kan tillägga att det nästan bara är uppför hela hemvägen!
Vi börjar såhär, om ett tag tar vi nog halvmilen ist.. När vi kom hem körde vi massa styrka för mage o armar o sedan strechade vi läääänge :) Vi (oj va mkt "vi" det blev..) belönade oss sedan med havregrynsgröt m linfrön i o mosad banan o jordgubbar på + mjölk såklart, o så äggsmörgåsar. Det gäller att fylla på efter man tränat ;P
Har legat här i sängen med laptopen o läst bloggar + svarat på kommentarer ett bra tag nu, men nu ni kan jag inte vara vaken längre, börjar jobba 7 imorgon...=S
Slutar 4 tror jag så hörs nångång efter de:)
Natti! Sov sött era godingar ;)


Har inte så mycket bilder på denna datorn så ni får denna: nån teckning jag gjorde på bilden i gymnasiet

Kommentarer
Postat av: Sandie

jao måste ju om man vill komma vidare :)

Jadå det hade jag :)

2009-05-14 @ 01:29:30
URL: http://swedhik.blogg.se/
Postat av: Camilla

Va bra:) Det är bara fint med mig också. Läste att du ska söka skola till hösten. Vart vill du gå någonstans? Kramar!

2009-05-14 @ 08:54:31
URL: http://camillionten.blogg.se/
Postat av: ronjaponjaa

har du gjort den själv :O?! det kanske inte är så svårt det är nog bara jag som är dåligt hihi.. har du lust att hjälpa mig med min design :)?

2009-05-14 @ 15:29:48
Postat av: H

Shitt vad snyggt.

2009-05-14 @ 19:03:20
Postat av: Madde

Svar H: ååh tack tack :)

2009-05-15 @ 11:12:58
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0