Sådär ja!

Huset är städat, trädgården börjar bli fin, massa tvätt är ren, magen är mätt och kylslåpet är fullt :) Bra va?;P
Men faan vad dyrt det är att handla alltså! Fick en smärre chock när det visade sig gå på drygt 1000 spänn med allt... Allt bara höjs o höjs i pris hela tiden, shit vart ska detta sluta....?:P Jaja nu låter jag som en gammal tant känner jag, haha. Nu ska jag leka med min älskling!


Jag har blivit helt beroende av att titta på snygga kläder på internet.
Har ju inte råd att köpa speciellt mycket men drömma kan man alltid :)
Dessa två klänningar från Gina skulle gärna få hänga i min garderob!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh jättefina! Framförallt den vita. Nästan så man önskade man kunde ta studenten igen bara så man fick ha den. ;)

2009-05-06 @ 20:21:37
URL: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0