Tisdag

Ea kom hit igårkväll o kramades med mig hela kvällen och genast kändes allt mycket bättre :)
Runt halv 1 somnade vi, lite för sent egentligen eftersom han skulle upp o jobba vid 5, stackare..
Själv kunde jag somna om ett tag, började inte jobba förrän 9 idag.
Sitter här och funderar på hur jag ska spendera resten av kvällen. Hade tänkt dra till danslokalen och börja på mitt solo men ju mer tiden går desto mindre känner jag för det. Får nog bli vanlig träning hemma istället, styrketräning alltså o sedan teoriplugg. Vill inte spendera kvällen framför datorn iaf. Nej fan vilket tråkigt blogginlägg, förlåt! Vi hörs när jag har nåt vettigare att säga ;P PUSS från mig.


Kommentarer
Postat av: Malan

STORT lycka till med solo danserna vännen! Det kommer gå super bra vet du :) håller tummarna på auditions! PUSS

2009-05-19 @ 20:18:14
URL: http://maaliinjohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0