Torsdag


Hallååååoouuu!
Vilken bra dag det har varit idag! Har verkligen känts som en fredag, men åh så gött att man har den kvaaar :D Idag har jag jobbat 9-16. Sedan har hela familjen inkl. mormor o morfar o min Ea käkat naaaachos, hur gott som helst! Efteråt gick jag o Ea ut o spelade badminton, det är kul jue ;P Hann ta det lugnt framför tv:n ett tag efter det, sedan har jag o Ea tränat! Vi tog en promenad ner till spåren - sprang spåret - sprang halva vägen hem - gick resten. Körde massa styrka som vanligt när vi kom hem + en låång strech o nu ligger även en god kvällsmat i magen :D Duktiga vi är va....?!;P NU blire duuuuusch sedan ska jag o baby spela tv-spel o mysa tills vi somnar :)
Imorgon tänkte vi dra till Karlstad! Isf ska jag göra en rolig grej där ;) Vad får ni kanske veta senare!
Ha en bra kväll sötnosar! KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0