Torsdag

Gooosh vad trött jag är. Jag o Ea låg i min säng o kollade på O.C. igårkväll o som vanligt somnade vi efter ett tag. Men efter en kort stund vaknade jag igen o var tvungen att släpa mig upp för att borsta tänderna, låsa ytterdörren osv.. Sedan kröp jag ner hos älsklingen igen, men då kunde jag inte somna om, var helt plötsligt jättepigg! Ea somnade direkt o låg o snarkade medan jag fick panik för att jag inte kunde sova, blev rastlös och gick o satte mig vid datorn ist.. Runt 3 blev jag äntligen trött och gick o la mig igen, var helt underbart att krypa ner o lägga sig tätt intill min älskling då, som vaknade till och la armen om mig o sin hand på mitt huvud, sådär som jag älskar ;P Man känner sig så trygg då på något sätt! Hann dock bara sova 2 timmar innan Ea's alarm gick på eftersom han skulle iväg o jobba. Efter han åkt blev jag pigg IGEN o kunde inte somna om... Gah... Jaja, nu är det en ny (regnig....) dag o jag får låtsas vara pigg helt enkelt ;P

Jag är glad iallafall för om 1½ timme kommer mamma hem från sjukhuset!
Har hållt på hela förmiddagen med att göra fint där nere, bädda rent i hennes säng, strykit osv...
Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan ska vi fixa lite grejjer på stan, typ köpa fika, blommor o så :)
Tar med oss mormor o morfar på hemvägen och sedan åker vi hem hit och förbereder o inväntar mammsen ;)
Blir nog en mysig eftermiddag!


Jag igår

Kommentarer
Postat av: Viks

Vem o SATC är du?? :) Testa här-----> http://sweetkaylee.blogg.se

2009-05-08 @ 14:24:38
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0