1:a maj

Har haft en helt underbar dag!
Pappa tog med sig William och Rebecca (mina halvsyskon) och kom hit på förmiddagen precis efter jag vaknat och sedan har de varit här hela dagen. Andreas (lillebror) som varit i Karlstad sen igår kom också hem, och lite senare kom Daniel (storebror) o hans flickvän Mery. Vi har solat, spelat fotboll, handlat, grillat, cyklat och bara suttit och myst o pratat ute i trädgården. Det har verkligen känts som en sommardag, hur härligt och perfekt som helst har det varit :)
Bara mammsen som fattades! =S


Rebecca sötnos :)


Pappa och Andreas


Goa William :)


Somrigt


Haha jag borde inte lägga ut alla schletna bilder på mig själv som jag gör men jag orkar inte bry mej ;P
Kolla mitt hår liksom! Hahaha! Hade de gött som faen i solen iaf ;)


Man blir så lycklig av solen!


Fotboll medan grillen blir klar :) Undra hur många ggr fotbollen åkte fram under dagen ;P


Pappa vid grillen


Vi grillade burgers, mmm


Broder!


Fyfan vad mys!


Bröder


Jag njuter!


Och är ego, som vanligt ;P


Pööööööss


Bästa systrarna <3


Göööööött


:)

De åkte runt 7 nångång?
Har suttit här sen dess och lagt in och laddat upp alla bilder,
fasen vad det tar tid att lägga in dem på bloggen!
Har pratat i telefon med mamma någon timme med, saknar henne!
Nu har jag massa bloggar jag vill läsa :)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Guu vilka härliga bilder! Vill oxå grilla! Ah det är jag som är pingvinen ;P

2009-05-01 @ 22:57:58
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0