Update

Nu har jag solat, duschat och käkat.
Solen tog jättemycket idag så nu är jag lite bränd samt många fräknar rikare ;P


Jag precis efter jag kommit in från solen. Haha kolla min fejja. Helt röd. Det är mycket värre i verkligheten :P
Kolla mitt hår även, hahaha! Men hur kul vore det om man bara la upp snygga bilder på sig själv...?:P
Jag har förresten på mig en av mina nya bikinitoppar :) Den är lite för liten tyvärr men äh, fin ändå!


Kolla, liiite brun raaaa?


Min andra nya bikini som jag fick hem för några dagar sedan (tog alltså korten för några dagar sedan).
Don't freak, it's only a bikini xD


Maten jag käkade nyss. Faaan vad chicken nuggets är GOOOTT!
Okej inte så jävla nyttigt men det skiter jag i, liksom fredag ;P

Nu ska jag plugga lite tror jag medans jag väntar på baaaaby :D

Kommentarer
Postat av: yollande

Nu finns en del av svaren uppe på bloggen, dont forget to check it out ;)

sv: where did you buy the black bh? kram

2009-05-15 @ 19:42:46
URL: http://yollande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0