Världens bästa dag igår!

Åh, jag hade världens bästa dag med älskling igår!
Var sååå lycklig hela dagen/kvällen o allt var bara så perfekt :)
Helt underbar dag som jag aldrig kommer glömma ;P

Vi låg ju som sagt o myste ganska länge på morgonen, sedan dusch o fix o grejjer så kom inte iväg till Karlstad förrän halv 3 eller nåt. Vi hade det jättemysigt i Karlstad iaf, kikade i affärer, käkade lunch ute i solen o jag gjorde en hemlis! Berättar seeeeen ;P
Jag fick väääärldens finaste skor av älskling inne på Stadium, ett par vita/rosa Reebok som jag ska ha att dansa street i, ska ha dem på alla mina auditions of course ;) Blev kär i dom så fort jag såg dom, det bara stod Madde på dom! Supernöjd med dom är jag, nu kommer jag äga på mina auditions bara för det ;P Höhö.
Vi käkade lunch/middag på mitt favoritställe: Maché. Dom har såååå goda sallader! Tog min favvo med kalkon, ägg o cashewnötter, mmmmm :D Fast de var på väg att stänga när vi kom dit så vi tog med oss maten o satte oss ute i solen istället, mkt mysigare ändå ;P
Sedan fortsatte vi kolla lite i affärer (jag köpte lite småsaker bara som rakgel, svart kajalpenna....) innan vi drog o gjorde det som gjorde mig såå lycklig, det som gjorde den redan underbara dagen ännu bättre!
Vi kom hem till Säffle igen lagom till Talang, så vi tittade på det, käkade kvällsmat o sedan myyyyste tills vi somnade.


Min snygging posar framför sin pärla ;P Den är 87:a precis som mig, haha, så bilen e hans svarta pärla och jag e hans blonda pärla ;P Hans "favvo-87:or" hahaha :D

Heeeeeeeting


Påväääääg. Ser ni vad lycklig jag är?!;D


Maaaat i solen. Brödet man får till e sååå jävla gott! Åh vad jag saknat att käka där!


Nya dansskorna <3 Fast dom passade ju inte så bra till mina svarta stuprör då kanske ;P Haha!
Det syns inte så bra på bilden men det är typ rosa blommor o grejjer..:P Som ni ser på första bilden fick man med rosa skosnören också, wiiiie ;D

Åhh det är så skönt att det bara är lördag idag!
Vet ni? Idag gick jag o Ea upp ur sängen vid halv 3 typ...:P
Vaknade första gången vid 9, sedan dess har vi myst - somnat - vaknat - myst - somnat - vaknat - myst - somnat osv.....:P Så jävla härligt! Det är så svårt att lämna sängen när vi har det så mysigt :) Fiiiiiiinns inget bättre!
Dock fick vi liite dåligt samvete när vi såg sen att det var fint väder, men jaja....;P
Ea är iväg o dricker kaffe med sina kompisar nu, så jag passar på att blogga innan han kommer tillbaka ;) Hehe.

Jag skulle egentligen följt med Karin o några fler på Campusfest i Karlstad idag,
men jag gjorde av med de få pengar jag hade kvar igår, så hade inte råd...=S Vi skulle åkt i förmiddags så det skulle ju gått åt bensinpengar, matpengar, spritpengar osv.. Ne jag fick stanna hemma helt enkelt. Missar säkert en skitrolig dag/kväll men det kommer fler ggr! Ska ha myskväll med Ea ikväll igen ist, han skulle egentligen festa med sina kompisar men eftersom många av dem bangade gjorde han det med, så nu ska vi ha en onyttig kväll framför Robinson o så, vi tänkte köpa Ben&Jerrys igen ;D Wiiie!
Jaja nu är det dags för att duscha, sedan ska ni få veta min hemlis ;P
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaa, berätta hemlisen nu madde! Och förresten, skitsnygga skor, du kommer äga :)

2009-05-23 @ 15:37:31
Postat av: Frida

"innan vi drog o gjorde det som gjorde mig såå lycklig, det som gjorde den redan underbara dagen ännu bättre!"



Vad gjorde niii? :)

2009-05-23 @ 15:46:14
URL: http://doyoufeelmypower.blogg.se/
Postat av: mikkan

ahahaha så himla cute att du gör så stor sak av en liten tatuering :D fan va söt du e vettu... <3

2009-05-23 @ 16:05:32
Postat av: Anonym

2009-05-23 @ 16:09:25
Postat av: Madde

mikkan: haha det där skrev du BARA för att aaavslöja så de inte skulle va nån hemlis längre! typiskt dej ;P

men de e en stor sak för mig, den ska ju sitta där hela livet vettu, alla e inte så impulsiva som du ;P

hiihih men erkääääänn du trodde inte den skulle bli av på jättelänge, eller hur ?:)

O SKA VI LEKA SNART ELLER?!:D

2009-05-23 @ 16:47:43
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/
Postat av: mikkan

ahahahaha jaaa, för jag e va litte stolt att jag visste före alla andra va tvungen att visa de vettu xD haha. Nää de e klart, du e e lite mer eftertänksamare än mej och NE ja trodde aaldrig de skulle bli av för du har ju bara snacka om de så länge xD men den blev ASFIIN mkt finare än ja trodde med :) JA VI SKA LEKA JA KOMMER HEM IMOOORRRN CALL ME AIGHT? <3

2009-05-24 @ 12:59:53
Postat av: isabelle

vart ar du köpt dom söta skorna:D??

2009-06-10 @ 18:57:19
URL: http://issaaspmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0