Jag har äntligen gjort det!

Antar att det finns några av er som redan listat ut min hemlighet om ni läst inlägget nedanför?
Om ni inte förstått eller inte läst alls så here it comes: my secret.
Ja hemlisen jag gjorde igår alltså.
JAG HAR TATUERAT MIG!
Äntligen sitter den tatueringen där som jag velat haft i så många år!
Den blev verkligen hur fin o söt som helst, precis som jag hade tänkt mig den fast fasen äännu bättre,
blir glad varje gång jag kollar ner på min underarm :)
Här är den:


Jag lovar er, den är såååå mycket finare i verkligheten, bilden gör den verkligen inte rättvisa!
Blev ganska dåliga och suddiga bilder också.
Anledningen till varför den inte sitter på handleden utan lite längre upp är för att jag har ALLTID klocka och/eller armband där o jag vill ju att den ska syyynas, hela tiden, därför satte jag den lite längre upp och den blir perfekt där, när jag har klockan eller massa armband på mig ser det skitfint ut :D
Den är enkel, stilren, liten, söt och "tjejig", precis som jag ville ha den ;)

Ja, det var alltså bl.a. detta som gjorde dagen igår så hiiiiimla bra,
humöret på topp, världens bästa sällskap (jag o Ea har alltid kul o mysigt tillsammans), mysig bilresa med Volbeat, shopping (var såååå nöjd med skorna!!!!), skitgod mat och så TATUERINGEN! Oslagbar dag :)

Grejen var ju den att jag inte alls skulle tatuera mig igår. Vi åkte bara till Karlstad ändå, o så gick vi in på tatueringsstudion (Exclusive) för att höra om de hade några tider snart, så tänkte jag boka.
Var beredd på att få vänta några veckor, eller t.o.m. flera månader som man brukar få göra men så säger de:

- Vad ska du ha?
(Jag förklarar.)
- Okej, klockan 18 idag?
- Ehh... jaha...?
- Ja vi stänger egentligen då men eftersom du ska ha en sån liten som går så fort så kan vi slänga in den då, det är lugnt!

Jag blev lite chockad och visste inte riktigt hur jag skulle göra först, var ju inte ens helt hundra på hur den skulle se ut. Samtidigt blev jag jätteglad och pirrig! Bestämde mig för att jag ville, så några timmar senare gick vi tillbaka dit, han ritade upp en jag blev nöjd med och sen gjorde jag den! 5 minuter tog det bara ungefär, det hann knappt börja göra ont innan det var färdigt ju :P
Nu sitter den där på min underarm iallafall och jag ÄLSKAR DEN!
Är redan sugen på en till, vill ha något gulligt bakom örat tror jag, vet inte riktigt vad än, men vill ha en dans-relaterad tatuering iaf.
Den jag har nu är ju det på ett sätt, men det fattar ju inte andra :P

Ja, för den jag gjorde nu, love, står ju inte bara för sådan kärlek man har med den man är tillsammans med. Det också såklart, sedan jag träffade Ea har jag velat gjort den här ännu mer eftersom jag verkligen tror på riktig kärlek nu. Klart jag varit kär förut, jag skulle ljuga om jag sa något annat, men detta e verkligen annorlunda. Så himla på riktigt. Så äkta. Jag älskar Ea mer än jag nånsin trodde jag kunde älska någon, och att veta att han älskar mig lika mkt tillbaka är helt... Det går liksom inte att förklara, ni som upplevt det själva vet ju.. Helt underbart känns det iallafall och jag hoppas och önskar att Ea är den jag får spendera resten av mitt liv med. Jag vet, vi har bara varit tillsammans i 9 månader, men det är så det känns. Vet man så vet man.
Iallafall, det är inte bara det den står för utan kärlek till allt annat i mitt liv också: min familj, mina vänner, dansen, musik osv.. Kärlek är ju det absolut viktigaste och bästa som finns, vem skulle kunna leva utan kärlek? INGEN! Inte lyckligt iallafall.. Det är det bästa budskapet som finns och kan liksom inte "gå ut" eller vad jag ska säga, alltså det kommer passa även när jag är gammal för kärlek är lika viktigt då :)
Sedan är den ju så himla FIN också, tatueringen :)
I'm in lve ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jäklar så FIN den var/är! Nu kan du vara lycklig lottad! :)

2009-05-23 @ 17:05:25
Postat av: Verran

Åh vad fint det blev <3 Nu vart jag sugen på att tatuera mig igen hihi

Allt bra med dig?=)

2009-05-23 @ 17:09:15
URL: http://verraan85.blogg.se/
Postat av: Frida

jättefin! :)

2009-05-23 @ 17:09:18
URL: http://doyoufeelmypower.blogg.se/
Postat av: EmmaEriicae

snygg tatuering (y)



Åh tack! :D

2009-05-24 @ 00:32:20
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0