Bästa

Återigen har jag varit dålig på att uppdatera. Men jag har helt enkelt haft annat för mig.
Igår förmiddag åkte jag, Ea, Daniel (storebror), William, Rebecca (mina halvsyskon) och pappa till farmor o farfar ute på landet :) Ea o jag tog egen bil eftersom vi blev en för mycket.
Min kusin Therese o hennes föräldrar (ja min moster + man då såklart) kom också dit,
sedan bor pappas bror o hans tjej med deras två barn, Martin o Marcus (mina kusiner) några hus bort, så de kom också över :) De är också små, som William o Rebecca, så det har blivit ganska mkt bus ;P
Hela dagen var så mysig o rolig :) Älskar att vara ute hos farmor o farfar, så himla nostalgiskt.
Har tusen barnminnen därifrån! Barnminnen är det bästa ;)
När vi kom dit fikade vi lite. Sedan var vi ute i trädgården alla barnen o spelade fotboll, kastade frisbee o grejer medan pappa o Daniel hjälpte farfar med att klyva massa ved ;P Jag fick prova, huuh va läskigt det är, jag är livrädd för de där grejerna ;P Ser bara massa kapade, blodiga fingrar framför mej :P
Efter ett tag gick vi bort till Martin o Marcus istället, eftersom de hade fotbollsmål o stor studsmatta ;P
 Jag, Ea o Therese hade skitkul bland alla barn ;P Haha!
Sedan gick vi tillbaka till farmor o farfar o käkade middag. Det var såå gott o alla blev så himla mätta så vi fick ta en vilostund efteråt :) Sedan blev det glaaaass o efter det gick vi ut igen o fortsatte spela fotboll, mysa i solen osv...
Vi åkte inte hem förrän på kvällen.

Direkt jag o Ea kom innanför dörren här så kom hans föräldrar hit o hälsade på :)
Så jag, Ea, mamma o svärisarna satt en bra stund o fikade o pratade.
När de åkt spelade jag o Ea tv-spel (Supernintendo såklart!) resten av kvällen tills det var sovdags.
Åh vilken bra dag det var!

O VILKEN BRA LÅNGHELG DET VARIT!

Bästa på väldigt, väldigt länge.
Jag o älsklingen har haft så himla kul o mysigt tors-sön, det har känts så bra mellan oss hela tiden o vi har känt oss kärare än någonsin :) Livet är så fucking underbart ibland ;P


On the road again ;) Älskar min rosa/vita kofta från H&M så slängde på den även denna dag ;P
(Invigde ju den i fredags)


Min heting <3

I trädgården hos Martin o Marcus.


William skjuter straff ;P Haha sööt!





Maaaat


En jäkla blandning ;) Tycker ni jag äter mkt.....?;P


Då skulle ni sett pappas matberg! (Syns inte riktigt på bilden hur jävla mkt det var:P)
Om ni undrar så är det Rebecca som ritat på pappa ;P På andra armen med, hah!


Vilostund :)




Glass i stora laaaass


:)


Hahaha. Pappa o Therese bakom xD


My tattoo




Senare när vi är hemma igen. Jag provar Ea's skor, hahahahahaha!
Det såg mkt roligare ut i verkligheten, hahaha fyfan vad fult xD 45:or eller nåt...?:P

Idag har jag legat o solat hela förmiddagen (man måste ju ta vara på det fiiina vädret!) och sedan jobbat 13-17.
Gissa vad jag gjort efter det? Nördat tv-spel, haha. Supermario is da shit ;P
Nu ska jag träna o förhoppningsvis kommer Ea hit om en liten stund :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0