Gårdagen

Ägnade förmiddagen åt tråkig skit som att diska, tvätta osv.. Blir så mycket att ta rätt på när man är många i ett stort hus :P Mer än man tror!
Vid tre var jag, älskling och två av hans kompisar på DansCenter Sofia Westlund's dansuppvisning på Medis.
Jag älskar ju att titta på dans så klart jag ville se det :) Som vanligt var dansarna jätteduktiga!
Speciellt disco-dansarna, dom är verkligen helt grymma! Disco är ju den dansstilen de är absolut bäst på i Åmål, många av discodansarna där tillhör Sveriges bästa. Discodansen utvecklas hela, hela tiden, jag har själv tävlat i discodans i många år (slutade på gymnasiet efter en fotskada) men jag skulle nog aldrig klara av allt de gör nu för tiden :P Haha! Skitduktiga är dom, jag blev verkligen imponerad av många av disconumren!
Sedan måste jag även säga att sista dansen på hela showen berörde mig väldigt mycket. De använde sig av tröjor i koreografin och allt var så himla fint och känsofullt på något sätt. Dansen uttryckte något och det gillar jag. Superbra koreografi!
På hemvägen drog jag o Ea och handlade, sedan åkte vi hem hit och lagade nachos som jag, Ea, Daniel, Mery och Andreas åt tillsammans. Mysigt :)
Efter all disk fortsatte jag o Ea att mysa, vi låg i sängen resten av kvällen o kollade på O.C. tills vi somnade :)


Såhär såg jag ut igår!
Syns inte så bra men det är svarta stuprörsjeans, svart + rött linne, svart kort kavaj och ny-gamla (köpte dom i höstas men invigde dom idag;P) skor! Ser ut som ballerinas men det är lite kilklack på dom.

Filmade lite under middagen. Hahaha. Det är egentligen en ganska meningslös video men jag tycker bara älsklingen är så söt här så var tvungen att lägga upp den, de andra märker ju inte att jag filmar men Ea är fullt medveten om det hela tiden :P Eller ja, han fattar det efter några sekunder ;P

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jaa absolut, det ska jag göra :) Ha det fint!

2009-05-04 @ 18:45:36
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Snygging du är! Och din kille är så jäkla charmig så fyfaaaen! :) Hälsa honom det från mig!

2009-05-04 @ 21:08:40
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0