He told me I was beautiful and came into my bed

Nu har jag nyss slutat jobba och har fått i mig lite mat :) Faaan vad jobbigt det var att gå upp imorse,
började 9 o vi var inte hemma förrän 5 eller nåt inatt... Dessutom var älsklingen så gooo så jag ville bara ligga kvar o mysa! Älskar morgonmys :) Alltså finns det något bättre än att vakna till av att den man älskar mest i hela världen pussar varenda liten del av ditt ansikte o din hals? Ååååhh! Då är det inte lätt att lämna sängen!
Men..

...Fan vilken rolig kväll det blev igår!
Vi började hos Malin, det var jag, Malin, Josefin o Karin, vi hade skittrevligt :)
Sedan gick vi vidare till en annan förfest hos en kille jag inte känner
innan vi drog vidare till Harrys där vi dansade oss svetta o hade kul ända tills lokalen tändes ;P
Ea och hans kompisar var också där o vi dansade sista dansen till Regina Spektor - Samson, åååååååhhhh :D :D :D Perfekt kväll alltså! Sedan blev det den obligatoriska fyllepizzan på Bakfickan innan vi traskade hem i kylan hela gänget + min lillebror som också var ute. Men det var en rolig promenad, hahaha. Har även en liten film från den som kanske kommer upp senare ;P

Här har ni alla bilder från igår!


Jag o Karin. Ea ringde precis när de skulle ta kort :P


Haha


Karin var dressed a' la Moulin Rouge. Snygging!
Bör tilläggas att hon sytt kjolen själv, duktig s'att!


Gooos :)


Malin o Josefin :)


Haaaappy


Huh?


På förfest nr. 2. Jag o Karin spelade biljard ;P


Markel haha


Snyggingar


Karin söto o min mun har fastnat :P


Ego-posing


Tecken på att man fått i sig för mkt när man posar själv på toa?:P


Fia daaah DJ ;P


Denna satt på toan, hahaha


Karin hade läckra lashes ;P


Haha min näsa


:)


Kolla vad Karin är FIIIIN! O vad gör jag...?!:P


Karin högg in på pianot


Hahaha


On the dancefloor


PUSS baby


Haha ser så jävla lömsk ut. Full i fan ;P



Såhär såg vi ut hela kvällen: med ett stort leende! Det var så kuul ju o alla var skitglada :D


Lillebror o jag


Hahahha


Ea-sötnos o en halv lillebror (som förövrigt glömt stänga något hahaha)


Ser fräscht ut va ;P Men gött vare ;P


Aaaw vi såg en igelkott! Stackare den var jätterädd :( Sööööt!


Det hettade till mellan Andreas o Andreas ;P
(Haha okej då min bror viskar nåt bara)


HAHAHAHAHA


Bundisarna ;P

Kommentarer
Postat av: Verran

SVAR:Jodå jag mår bara fint :)

Ni verkar ha haft kul igår :D

2009-05-09 @ 18:10:23
URL: http://verraan85.blogg.se/
Postat av: Verran

SVAR:Jadu,jag gjorde inget speciellt, vi hade inte så mycket pengar och sambon min jobba kväll =p

Men nästa helg vet man aldrig

;)

2009-05-09 @ 18:30:35
URL: http://verraan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0