Haaaallouuu

Kom för en stund sedan hem från körlektionen! Den gick bra :) Känner mig säkrare o säkrare hela tiden, känns riktigt bra att köra bil faen ;P Däremot behöver jag öva på backning, vi övade lite på det idag men han tyckte jag skulle hem o träna mer på det ;P Haha. Så det ska jag göra!
Detta körkortet ska faan bli mitt under sommaren alltså!

Nu väntar en ny vecka. Har absolut noll inplanerat (om jag inte glömt något) så vad som helst kan hända ;P Har ingen aning om vad jag ska sysselsätta mig med idag heller, jobbar några timmar i eftermiddag, annars vet jag inte. Om inte Ea slutar jobba för sent ikväll så tänkte vi dra ut o springa, jag haatar att springa (förr älskade jag det! var med på springtävlingar hit o dit o vann priser, hur kunde jag...?!:P) men måste ju hålla igång med något.. Blir nog roligare när älskling e med :) Dessutom är ju känslan när man väl är hemma igen helt loooovely :D

Bion igår var förresten så jävla bra! Vi var ju på "Män som hatar kvinnor", hade ganska höga förväntningar på den filmen eftersom så många sagt att den är så bra. DET VAR DEN! Det var mycket känslor som bubblade upp under filmen kan jag säga, jag tror inte man ska se den om man är känslig!:P Riktigt bra film iaf, med riktigt bra skådespelare! Tjejen som spelade huvudrollen var ju grym!
Sedan har Michael Nyqvist alltid varit en favorit hos mig ;)


Såhär såg jag ut igår!


Baaaaaby :)


ME

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja måste ses snart igen :) ska du ut till helgen, är väll marknad då tror jag? hah. PUSS

2009-05-11 @ 12:23:28
URL: http://maaliinjohansson.blogspot.com
Postat av: emma

söt kjol (:

2009-05-12 @ 21:56:55
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0