Uuuuunderbar dag!

Fy fan vilken underbar dag! SOMMAAAAAAAAR!
Har legat/suttit ute på altanen hela dagen och pressat, läst Solo, käkat frukt, löst korsord, lyssnat på bra musik, målat naglarna, pratat med älskling..
Sedan har vi (familjen inkl. mormor & morfar och Daniels flickvän) grillat och haft det skönt ute :)
Firade såklart mamma och mormor med choklad, blommor, lotter osådär ;P
Nu är Ea påväg hit. Han får hjälpa mig packa han ;) Och titta på när jag styrketränar eftersom han säkert inte kommer orka;P Haha. Sedan ska vi mysa oss till sööööömns ;)
Jag måste gå upp med Ea när han går upp till jobbet vid 5/halv 6 imorgon (!!) för att budgivningarna för tågbiljetterna till Sthlm avslutas runt den tiden o jag måste ju vinna en! Är nog ingen idé att jag går o lägger mig igen efter det,
har endel att fixa med innan jag drar till Karlstad för att ta tåget därifrån till Sthlm.
Blir att försöka lägga sig tidigt!
Kommer nog inte uppdatera något mer ikväll men slänger in ett inlägg imorgon innan jag åker :)
Wiiiie fan vad jag lääääängtar!
PUSS




Bilder från idag:


Måste ju skydda tatueringen mot solen så får gå runt med jättevita underarmar ;)



Sedan fick jag in och byta om inför grillningen.
Lånade Ea's glasses ;P 


Kan ni förstå att jag var PROPPMÄTT efteråt?!
Men det var det värt för FYFAEN SÅ GÖTT!

Kommentarer
Postat av: Hakar

Fan va gott allt ser ut :P



vart ska du?:D

2009-05-31 @ 22:34:59
URL: http://hakarb.blogg.se/
Postat av: mikkaaan

mwahaha ingen har sån aptit som M&M ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0