Tisdag

Har haft William & Rebecca (mina halvsyskon) här sedan halv 9 imorse. Deras skola har brunnit ner så de var lediga och skulle vara hos pappa idag egentligen men han skulle på någon kurs i Åmål så då fick jag vara barnvakt :) Vi har spelat massa tv-spel, käkat, spelat fotboll och vart iväg och kollat på den nerbrunna skolan. Det var flera dagar sedan men det rök (rykte?) fortfarande lite och osade bränt :S Såg att tv4 var där också. Fan vilka jävla idioter som gjort detta, om de får reda på vilka de är borde de fan bränna ner deras hus så de får veta hur de känns! Liksom vad får de ut av det? Rebecca var så ledsen eftersom hon hade så mycket därinne: alla hennes skol- o skrivböcker m. allt de gjort under året, regnkläder, jacka, skor m.m.


Såhär såg det ut. Endast en liten del av skolan kvar. Enda delen av skolan som inte var helt nyrenoverad med såklart. Det andra hade de gjort helt nytt och det hade precis blivit klart. Suck....

Tidigare under dagen:

William skjuter


Måååååål


Rebecca :)


HAHA de här korten är så roliga xD



Haha seriöst. En dusch o lite smink på de kanske....?;P
(Men vafan var så trött imorse så jag orkade inte. Kanske vill sätta en ny trend: sovfrisyren?)


William gömmer sig o Becca är söööt

Nu har vi kört hem dom iallafall och jag e huuuungrig så snart blir det mat.
Sedan ska jag fortsätta på mitt solo, plugga lite teori o kaaanske (haha förmodligen inte) ta tag i städningen av mitt rum. Ikväll ska jag o Ea träna igen, det ska bli så skönt! Hoppas nästan att de regnar lite, skönt att springa i de ;P Vill köra massa, massa styrka idag med!

Åhhhh nu är det mindre än en vecka kvar till min första audition! Nervöööös!
Känns som jag behöver "komma in" i dansen lite igen innan, ta någon streetlektion o kanske balett eller något. Undra om de har några öppna klasser i Karlstad eller något? Blir liksom inte samma sak att träna själv..
Aja det löser sej väl :)

Känner att jag inte har nåt vettigt att skriva så vi hörs senare,
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0