Lovely ♥

(Detta skulle varit publicerat för drygt 1½ timme sen men hade tagit på "spara om utkast" ist,
bara så ni vet ;P)


Har precis kommit in från solen nu, shiiiit vilken sommarvärme det är!
Så otroligt skönt ;) Har dock bränt mig lite här o var, får kanske börja bli lite förnuftig snart och börja smörja in mig med solskydd istället för sololja...?:P
Älsklingen överraskade mig och kom förbi förut också när jag låg och solade, blev glad så fort jag såg honom så vi blev vänner direkt :) Han satt med mig ute på altanen o myste i solen ett tag o gav mig massa pussar innan han var tvungen att åka igen eftersom han höll på att tvätta. Men vi ses säkert senare idag igen, hoppas jag ;P
Nu väntar jag på mat. Hamburgare o pommes frites vankas i köket men jag vet inte om jag vill vara så onyttig? Kanske gör något annat till mig eller så struntar jag i det idag och kör på det onyttiga, är ju ändå fredag ;P Fast behöver bra energi om jag ska träna ikväll! Hmm svårt val...;P

PUSS

Jag nyss. (Suddiga, jag vet)
Hallå, kan man få vara stolt för att man är kurvig eller.....?;P

Kommentarer
Postat av: mikkaan

Varååå d e efult o va smal ju :P tjejer ska ha rööv o pattar! så ere bara :D

2009-05-29 @ 19:16:21
URL: http://whywalkwhenyoucandance.blogspot.com
Postat av: Madde

mikkan: jaa det tycker jag med skaaaru veeeeta ;P

2009-05-29 @ 19:26:18
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/
Postat av: Frida

kurvigt är fiint :)

2009-05-29 @ 20:47:29
URL: http://doyoufeelmypower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0