Fredag igen!

Hujedamej, inatt drömde jag att jag + de flesta jag känner + massa fler, t.ex. Kenza (huh? hahaha) var på ett ställe här i Sverige, vettefan vart, men iallafall så blev det vulkanutbrott precis utanför! Vi kollade upp mot skogen (som var jättebrant) precis utanför o där forsade lavan ner o kom bara närmare o närmare.... Det blev verkligen kaos o alla trängde sig ut genom den lilla dörren i det lilla huset vi var i för att springa för sitt liv, jag lyckades bäst o tog täten (haha) o efter att ha spungit ett tag var vi utom fara, phuuu. Men det sjuka är att det första jag då tänkte på var att jag förlorat min väska innehållandes bl.a min mobil, kamera, allt smink osv. + min skinnjacka som låg kvar i huset, blev jätteledsen över det och tänkte "Fan, jag som tagit så många roliga bilder ikväll som jag ville lägga ut i bloggen!" Hahahaa, SEN slog mig tanken att många faktiskt måste ha dött, kanske nån/några av mina närmaste, wtf liksom, tur att man prioriterar bra o tycker det materiella är viktigare :P Sjuk dröm!

Nu har jag precis käkat frukost, riskakor of course ;P Sov ända till 11 typ, var så trött efter jag varit uppe vid 6 för att ge mamma medicin så jag somnade om stenhårt sen igen:P Något annat som, förutom drömmen, också var konstigt var att när jag vaknade och hörde regnet utanför tänkte jag "Yeees! Åh vad mysigt med regn, vilken tur att det regnar!" Vaa faaan är det med mig?! Fast å andra sidan är det kanske inte så jättekonstigt, hellre regn ett tag så allergin kan lugna sig lite mer än att det fina vädret fortsätter och jag mår piss. Fast imorrn får det gärna vara sol igen! Nej fan heller förresten, jag ska ju jobba imorgon och söndag... REGNA I HELGEN, REGNA I HELGEN!


Det var längesen jag hade lockigt hår nu, funderar på att köra på det ikväll :)
Ja så får det nog bli! A'  la Hollywoodstyle ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0