Dagen + massa bilder från igår

iHola! ;P
Hoppas allt är bra med er, det antar jag så fint väder som vi har!
Helt uuuuuunderbart :D :D :D
Ända sedan jag kom hem från älsklingen har jag suttit ute på altanen och glassat ;)
Jag börjar bli ganska brun nu faktiskt, wieehoo!
Har även nyss käkat megagod middag: nygrillad kyckling m. quinoa o grönsaker, perfekt en sån här varm dag!



Igårkväll var jag ju som sagt med Mikaela.
Vi tog först en promenad genom stan till Mc' Donalds, vi ville självklart prova den nya Mc' Flurryn "marängswiss". DEN VAR SÅ JÄVLA GOD! Ahhhh :D Slår dock inte Ben&Jerrys såklart ;P Fan nu blev jag sugen på den igen, eller göra hemmagjord! Mmmm ;D
Iallafall, satt därute ett tag, sedan gick vi vägen tillbaka genom stan och ääända bort till Statoil för att köpa chips! Freeedagsmyyyyyyys liksom ;D Efter fotbollsspelande därinne (haha) och bråk med kassörskan (inte pga fotbollandet dock!) gick vi tillbaka till Mikaela igen och käkade det framför:



 "American Beauty", som jag faktiskt inte hade sett än!
Men den var bra, fast konstig o flummig ;P Väldigt annorlunda! Vad tycker ni om den?
Sedan kollade vi på reprisen av Söndagsparty med Filip & Fredrik också, hahahhaa vi hade skitkul när vi såg det ;D Jävlar vad vi spårade ur på slutet (som vi två alltid gör...;P), skrattade åt allt o härmade varenda gest/arm/hand-rörelse de gjorde när de pratade, haha faan vad fult det blev tillslut! Teckenspråk kan vi nu ;P (Gud, det är verkligen bara jag o Mikaela som kan ha kul åt sånt;P)

Mitt i natten gick jag hem till älsklingen som låg och sov så sött ;)
Kröp ner bredvid honom men jag var jättepigg och han blev det ganska snart också så vi var uppe ett bra tag innan vi tillslut somnade. Ändå vaknade vi vid 9 idag, det ni ;P Solen lös in genom fönstret så då ville man ju inte sova bort dagen!
Fast vi låg kvar o myste ett tag får jag väl erkänna då ;P
Sedan tog vi en dusch innan vi åkte hit. Ea gjorde så jag fick schampo i ögat när han skulle tvätta mitt hår (inte med flit såklart;P haha snäll jag är som skyller på honom) och det blev huuuuur rött som helst och gjorde skitont i flera timmar efteråt, stackars mig :( Men nu är det borta, tur det, annars hade jag väl skrämt iväg folk ;P

Saknar Mikkan redan, det är så roligt att va med henne!
Imorgon är det ju Mors Dag och på måndag ska jag till Sthlm på audition (!!) men efter det måste vi leka igen, aiiight?;P

Nog tjatat, här får ni alla bilder från igår:


Såhär såg jag ut!


E  G  O






Myyyys :)





Imorse:



(My glasses;P)

Fasen vad lång tiiid det tagit att göra detta inlägget med alla bilder!
Började fan vid 5 eller något.....?!
Men vad gör man inte för eran skull....?;P
Nu ska jag duscha och göra mig lite vacker, sedan möta upp Ea som just nu är på grillfest för att handla lite gott och sedan gå till honom o kika på Robinson-finalen!
Vem tror ni vinner? Och vem vill ni ska vinna?
Jag har ingen aning men HOPPAS ANNA :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: mikkan

Klart som faan vi ska :D vaaaarje dag du ska aldrig få vara med Ea , baara mig, det låter väl kul? :D:D:D:DMWAAHAHAHAHAHA

Postat av: Nathalie

Fan va snyggt du gör det med alla bilder, love it!

2009-06-02 @ 22:54:24
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0