Min blogg har fyllt år ;P

Nu är det snart 1 år och 1 månad sedan jag startade min kära blogg.
Det känns absolut inte som att jag bloggat så länge! Tiden går fort när man har roligt ;P
Satt precis och funderade lite på hur otroligt mycket blogg.se och bloggande överhuvudtaget har ändrats sedan jag började. Vet inte riktigt när "blogg-bomben" kom men exploderat har det gjort iallafall!
Hur många är vi i Sverige som bloggar nu egentligen?
Att man kan tjäna tusentals kronor på sin blogg och verkligen vara RIK pga den är fasen helt sjukt egentligen! Håller ni inte med om att det känns lite konstigt att kunna tjäna pengar på att skriva publik dagbok?
Men de som gör det kan ju skatta sig lyckliga, vem fasen skulle inte vilja ha så lättförtjänta pengar egentligen? Eller lättförtjänta och lättförtjänta, det är väl säkert inte alltid så lätt att komma med massa nya, intressanta inlägg varje dag men det måste ju vara ett kul jobb iaf! Liksom det är ju kul att blogga ;)
Men jag är inte en av dom som hysteriskt försöker locka nya läsare till sin blogg genom att kommentera tusenmiljarder andras bloggar bara för att fiska läsare. Palla liksom? Dock är det klart jag kommenterar andras bloggar ibland, när jag verkligen vill säga något eller tycker något, ska svara någon eller kanske bara vill göra någon lite glad för jag vet ju själv hur kul det är att få kommentarer! Vilket jag förövrigt tycker ni är ganska dåliga på kära läsare ;P Jag har faktiskt ganska många läsare, men jag får inte alls mkt kommentarer, why?

Jaja nog om detta. Mamma kommer hem från sjukhuset imorgon och det behöver dammas, tvättas, diskas, handlas osv osv... Har inte kunnat gjort något av det än för vattnet här hemma har varit brunt sedan inatt! Ueeeeh! Men nu är det normalt igen så ska sätta lite fart här! Måste laga mat snart också och duscha och sedan blir det handling ikväll när jag har skjuts. Men vi hörs nog snart igen om jag får bestämma ;)
PUSS

image1
Jag för 1 år sedan, första bilden jag la upp på mig själv i bloggen, hehe ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0