Måndag


Me today

Idag har jag inte gjort så mycket. Sov ända till 11, vet inte vad det var med mig men var skittrött idag!
Sedan har jag deklarerat (Madde är ute i god tid som vanligt!) och varit ute på stan och gjort några ärenden.
När jag kom hem slängde jag av mig allt utom klänningen och satte mig ute i solen på altanen för att plugga körkortsteori.




Plugg i solen. Häärligt :) Jag ser vitare ut över bröstet/armarna än vad jag är, jag lovar ;P

Var ute några timmar, sedan lagade jag mat till allihop o käkade.
Nu vet jag inte vad jag ska hitta på! Älskling har inte slutat jobbet än, o sen skulle han kolla på hockeyn med några tror jag. Nu har ju även Mikaela flyttat (till sin kille i Borås) som var den enda av mina kompisar som bor kvar i Säffle. Svintråkigt tycker jag....=S Fast jag är ju glad för alla andras skull som "slipper" Säffle såklart!
Till hösten är det min tur ;) Men först väntar en skiiiitrolig sommar tillsammans med allihop,
ja för alla som flyttat kommer ju hem hit då :) Tror det kommer bli en helt grym sommar tillsammans med alla mina sötnosar till vänner och min underbara pojkvän :D Wiiiie längtar! Inte alls långt kvar nu ;)
Nej nu ska jag fan unna mig lite chokladglass! O kolla på nya Andra Avenyn-avsnittet :)

Update: Ea ringde nu o var hemma från jobbet o sa att hockeyn redan hade varit så nu ska vi leka ;D
Vi ska åka o hämta ut ett paket till mig sedan får vi se vad vi hittar på :)
PUSShaj

Kommentarer
Postat av: E

sv: jodå hon ska vara med :) :D







fin skor,

ha en bra dag :)

2009-05-05 @ 11:19:41
URL: http://powerofme.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha en bra dag :)

2009-05-05 @ 11:44:13
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0