Måndag och ny vecka

Varför är det så svårt att få ihop blogginlägg ibland? Har inte haft lust alls det senaste (därav den dåliga uppdateringen) och har det fortfarande inte egentligen.. Men nu gör jag det ändå, för er skull ;P

Lördagen blev precis som jag skrev i förra inlägget, minus marknaden för jag hade ingen att gå med eftersom ingen var hemma. Men jag låg så skönt i solen ändå o stekte ;) Eurovision måste jag även säga var bra i år faktiskt! Det var många jag gillade :) Tyckte hon 16-åringen med de fruktansvärt duktiga dansarna (2 breakare o nån blå gubbe, eller grön eller vafan jag minns inte) var bra o himla söt :) Fast jag hejade faktiskt på Norge som så överlägset vann! :D Egentligen är det halvfalskt o faktiskt inte alls så jäkla bra? Men det är ändå någonting som gör att man fastnar för den, man liksom bara måste gilla den, det är charmigt och sött och härligt o glatt o annorlunda o allt på en gång ;) Fast det är ju egentligen bara refrängen som är det, det är den som är skön, det andra? Njaee.. Finns det något skönare än när han sjunger "Cause I don't care if I lose my MII-IIIND" Woooohoo! Haha. Nu måste jag lyssna på den bara för det.
Men Grekland?! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA. Det är det enda jag har att säga om den :P Skrattade mig igenom hela hans bidrag, wtf, var han seriös?! xD Nåja (för att härma Blondinbella), nog om ESC.

Gårdagen gick åt till att sola och mysa med älskling. Vi handlade massa gottit och kollade på Déjàvu.
 Den var riktigt bra och spännande, även om jag inte riktigt förstod slutet?
LÄS INTE DET JAG TÄNKER SKRIVA NU OM NI INTE SETT DEN men han gick ju tillbaka i tiden o gjorde så allt det där hemska inte hände, fast det kostade hans eget liv.
Men sen när de var tillbaka i nutid levde han ändå?
Kalla mig dum blondin om ni vill men det fattade jag inte riktigt, why?
Någon som kan förklara för tröga mig...?;P





Jag o Ea delade på en Phish Food, o vill ni veta en hemlis?
Det var första gången jag åt Ben&Jerrys (bortsett från när jag smakat av en annan nån gång..), det har liksom inte blivit av tidigare, har alltid tyckt den varit lite onödigt dyr också, liksom 50 spänn för en glass man äter upp på typ en kvart/20 min (ja, lätt att jag skulle kunna göra det!) när man kan köpa Big Pack med ischokladglass som räcker till 4 ggr åtminstone (haha, jag tar ganska mycket på en gång:P). Meeeen jag måste säga att det var SÅ VÄRT DET (okej nu var det inte jag som betalade men ändå...) för JÄVLAR IN I HELVETE VAD GOTT! Alltså, finns det någon av alla Ben&Jerrys sorter som är godare än denna kommer jag DÖ för det gjorde jag nästan av denna, my goood, godaste glassen som någonsin funnits i min mun.
Men sen är ju jag en sucker för chokladglass också..
Nej gud vad jag håller på. Kanske borde ta o göra något vettigt?
Det är ju sugigt väder idag så kanske borde passa på att städa och plugga? Börjar med pluggningen (körkortsteori) tror jag, har naturgodis över sen igår ;P Senare ska jag träna och jobba kväll.
Vi hörs! PUSS!
(Titta vilken långt inlägg jag fick ihop ändå, trots att jag inte orkade;P)

Kommentarer
Postat av: LoEm

Har du också strålande sol?

2009-05-18 @ 14:45:18
URL: http://loem.blogg.se/2009/may/sun.html
Postat av: LoEm

inte? Segt!



Åh, såg du också den filmen igår ?

2009-05-18 @ 14:49:56
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: My Josephine

ååhe gott med glass

2009-05-18 @ 14:54:20
URL: http://mitsukononame.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhh jag älskar den filmen men jag somnade hiih. gillade din header den var jättefin, har du gjort den själv? :))

2009-05-18 @ 15:02:02
URL: http://amandasvenssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

den var jättefin :D

2009-05-18 @ 15:11:54
URL: http://amandasvenssson.blogg.se/
Postat av: LoEm

ja den var grymt bra! Lite konstig bara :P



Smyckesstället är köpt på indiska :)

2009-05-18 @ 15:13:39
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ben&Jerrys is the shit! Men prova Halvbaked. Halleluja! :P

2009-05-18 @ 16:39:44
URL: http://idadans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0