Valborg i bilder

Har inte hunnit uppdatera något idag, varit ute o lekt hela dagen ;P Men berättar mer om det sen!
Tänkte visa er bilderna från igår först :)
Ea kom som sagt hit på kvällen och vi grillade o myste, de va nice ;P


Gooooooo kväll!


Me, myself and I


Chilledill


Mi casa ;P


Babe kirrar grillen :P Ea stekte kycklingfilé o jag quornfilé :) Muuums!




Grann-katten kom o snodde min plats :P (Haha ser ut som katten biter Ea o att han säger "Aaaj!"


2 söta


Haaaaappy times ;P

My bad boy ;P


Sedan försvann solen helt så vi gick in o käkade


<3




Och så några otroligt heta ego-pics:
(Haha, ni får ursäkta men allt blev så stressigt så jag hann/orkade aldrig varken duscha eller sminka mig eller nåt :P Men varååå vi skulle ju bara ha de gött hemma ändå ;P)


Somnat? Naerå :)






Störd unge...


Haha flin-maja :P


Dags att sova, trött o sliten som ett as.
Ser ledsen ut fast de va väl mest allergin :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0