Videos från Valborg

Haha, eventuellt att älsklingen kommer bli arg nu (äh vafan de tror jag inte, lite får man väl bjuda på sej själv;P) men jag måste bara lägga upp de här videosarna från Valborg. Töntparet är igång! Hahaha :)


Så jäkla kul, Ea tror att jag ska ta kort hela tiden och bara väntar på att jag ska knäppa tills han tillslut inser att jag filmar istället, hahaha.
O hans fjolliga "Neej" i början o hans skratt sen "hihihihihii", hahaha, my girl ;P


Haha Ea är cute;P


Ea börjar få nog.....?xD


HAHAHA GEEKS! For real ;P Jag är töntig som vanligt o det enda Ea kan säga är "awesome" tydligen, maha!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Underbara filmer!!!!!! MERA MERA MERA! Ni är hur gulliga som helst och jag ÄLSKAR att jag får höra lite värmländska igen :):):)

2009-05-02 @ 11:21:12
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0