Vilken bra dag!

Tjenamoss!
Sitter i min lägenhet med Ingalill (hon var en av dom jag startade dansföreningen i Säffle med, våren 07, för er som undrar vem det är/hur vi känner varann, hon var liksom den som kom på idén från början o frågade mig o Mikaela om vi ville vara med på det!) som kom till mig igårkväll. Hon har kurs här nämligen, haft idag o har imorgon med så då bor hon hos mej :) Såå skönt med lite sällskap! Vi har precis käkat grillad kyckling o har laddat upp med massa godis som vi ska ha till Idol sen :D Myys!

Idag har varit en jättebra dag! Jag är såå glad för jag var hos kiropraktorn idag igen o behandlade o han trodde inte jag skulle behöva någon mer behandling nu för att det börjar bli bra :) Wiiie! Fasen vad fort det har blivit bättre sedan jag började gå dit i måndags, har gått skitsnabbt!
Får börja va med mer o mer på dansen nu fast så fort jag känner att det börjar kännas i armen måste jag ju sätta mig. Vi har bara haft en fysisk lektion idag (locking sista timmen) o jag var med på typ halva lektionen iaf o det var skiiitkul! Åhh, det går verkligen åt rätt håll nu o jag längtar såå tills jag får dansa fullt ut igen :D På morgonen hade vi föreläsning i träningslära med Malin Träff (som alltid har skitbra föreläsningar!), sedan jazz då vi kollade på film o sedan körde jazzring. (Japp, som vi gör i streeten hela tiden o går in o dansar en o en, fast i jazzen ;) JAZZRING! Haha.) Fast jag o alla andra skadade hoppade över det o tittade på bara, men det var kul att se :) Sedan avslutade vi den lektionen med avslappning, o på moderna hade vi utveckligssamtal eller va man nu kallar de ;P Jag hade tid hos Kiropraktorn på lunchen så det var ju perfekt, då missade jag inget! Ovanligt lugn dag på DC men det är ju bra för mej ;)

Nej nu ska jag inte vara osocial mot Ingalill här!
Vi hörs imorrn :)
PUSS!


Här har ni den otroligt snygga Ingalill (till vänster). Från en grillfest förra sommaren. Hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0