Får man va ensam på en lördag?

Sitter ensam i lägenheten för första gången på en helg. Det känns verkligen skittomt.
Ingalill sa hejdå imorse för att åka iväg på kursen o sedan hem till Säffle igen, tråkigt tycker jag, hade vart kul att haft henne kvar här tills imorrn :) Vi har haft jättetrevligt o roligt iaf! När hon åkt kröp jag ner o la mig igen o sov bort halva dagen, efter det har jag bara slappat med film osv.. Vet inte alls vad jag ska göra ikväll, vill hitta på något! Älskade Fia är ju här i Sthlm, hon var på Placebo igår (avundsjuk!) o stannar tills imorrn, o frågade om jag vill med ut ikväll o jaaaa det vill jag men jag har inte ett öre! Vet inte ens hur jag ska få pengar till mat resten av månaden... Studentlivet i Sthlm är fan inte lätt alltid :P
Saknar Ea jobbigt mkt också! Vill bara krama om honom. Usch blir tårögd så fort jag tänker på det nästan. Men nästa helg ses vi äntligen igen o GUD vad glaaad jag kommer vara då! Det är faktiskt jobbigt att gå från att få umgås med honom varje dag/sova tillsammans varje natt i två veckor till att inte träffas överhuvudtaget utan bara hinna ha några snabba mobilsamtal/dag i två veckor. Menmen, tiden går fort, snart får jag lägga armarna om honom igen o bli fylld av den bästa känslan som finns..

Vi har förresten temavecka denna vecka som kommer nu så vi går bara halvdagar. Har alltså bara två lektioner/dag (förutom ons då vi har tre) o slutar antingen halv 1 eller 3, + att vi har sovmorgon till 11 på måndag :) Kommer ha pilates, drama, afrikanskt, föreläsningar, flamenco eller vad tusan det nu var m.m. Ska bli kul o intressant :) Veckan kommer säkert gå mkt snabbare då också när allt är annorlunda o nytt istället för det vanliga schemat, perfeeekt för då blir det nästa helg snabbare ;) ♥

Nej nu ska jag ta mig en dusch o göra i ordning mat. Har grillad kyckling över sedan igår ;)

PUSS! ♥


Haha sötjävel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0